Eldie Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har hørt om et nettsted der men kan få tilsendt innfatningene hjem og prøve før endelig kjøp. Og at det skulle være veldig billig også. Har lett masse på nett - men finner ikke?? Noen som vet nettsiden?
monja Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Kanskje det er favoptic.com ? Tror det skrives sånn.
Gjest lewnaia Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har hørt om et nettsted der men kan få tilsendt innfatningene hjem og prøve før endelig kjøp. Og at det skulle være veldig billig også. Har lett masse på nett - men finner ikke?? Noen som vet nettsiden? jeg veit side gå til www.favoptic.com
enitsirk Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Hei, Jeg vet denne tråden er en smule gammel, men her en dag jeg skulle søke etter briller på nett fant jeg noen svar her. Tenkte likevel jeg ville fortelle nevne hvor jeg endte opp med å kjøpe briller, 4 par faktisk!! Det var en norsk brillebutikk på nett som heter extraoptical.no. Som sagt endte jeg opp med 4 par briller, alle med min styrke. Betalte under tusenlappen for alle parene!! Nå har jeg briller i forskjellige farger og stil ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå