Gå til innhold

Dato er satt, planene klare, jeg er så glad!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er overlykkelig i dag!! :D I går satt vi dato og la endelig planer! Mexicoturen utgår, det ble håpløst å få med familien, derfor blir det bryllup i Oslo istedet! Datoen er 31. mai, hvis vi får det til da. Vi er jo lovelig sent ute nå! Vi skal ut å prøve og finne fotograf i helga, det haster vel mest. Og så trenger jeg hjelp til å finne hvor vi kan ha bryllupet, men det skal jeg lage en egen trå for. Åh! Jeg bobler over av glede!!! Men har samtidig tusen spørsmål og ting som må ordnes. Hjelp!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at det endelig ser ut til å ordne seg, Engel. Blir deilig å endelig komme skikkelig igang kan jeg tenke meg!

Lykke til :D

Skrevet

Det var godt å høre at dere har tatt en avgjørelse da Engel, det er lettere å glede seg når man liksom har litt mer konkret å glede seg til. Dere får nok et fantastisk bryllup, selvom det ikke ble Mexico. Et minne for livet blir det uansett! Lykke til med planleggingen videre, jeg er glad det ble en løsning for dere!

Skrevet

Så fint, Engel, at dere endelig har kommet til løsning. Godt for dere!!!

Vi har også bestemt oss, vi blir også i Norge.

Lykke til videre med planleggingen!

Skrevet

Gratulerer!!!!

...det er på bursdagen min det... :wink:

Skrevet

Fint at dere har fått satt datoen :D

Da er liksom så mye lettere å planlegge også :)

Lykke til med planleggingen

Skrevet

Koselig at dere har satt dato og er igang med planleggingen..... :P

Håper du koser deg skikkelig med å legge planer for denne fantastiske dagen det sikkert blir....

Gratulerer :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal også gifte oss den dagen! Bestemte oss for ca. 1 mnd siden, og har allerede mye klart. Jeg nyter tanken hver eneste dag om at snart blir min kjære MIN MANN også!! :ler: Er så lykkelig....

Lykke til med alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...