Gå til innhold

Idun maskaraer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har svært sensitive øyne. Har pleid å bruke La roche posay maskaraer kjøpt på apotek og selv om de ikke har vært verdens beste maskara mtp at de smitter lett av og gir lite volum, så har disse maskaraen likevel vært de eneste som funker på mine sarte øyne.

Nå har apotekene sluttet å selge dem. Uvisst hvorfor. Dermed ser det ut til at svenske merke ‘Idun’ har tatt over og farmasøytene anbefaler disse maskarenen for sensitive øyne, samt at de skal gi næring til vippene.

Har noen her erfaring med Idun maskaraer? Og hvilken type kan dere anbefale såfall? 

Anonymkode: 67dcd...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring med maskaraen fra Idun men pudderet og det er det eneste hudsminken som ikke har irritert huden min. Har inntrykk av at alle produktene deres er veldig rene og egnet for sensitiv hud 

Anonymkode: 0bcf4...df6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også super sensitive øyne, reagerer på så og si alt, til og med krem og hudsminke om det kommer for nært øynene... Mascaraene til Idun kan jeg derimot bruke. De er ikke de beste de heller, mtp på volum og lengde, men helt ok. Liker dog bedre Clinique high impact bedre, denne tåler jeg også å bruke en 8-9 timer uten å bli gærn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun Idun Vatn mascara, da jeg bruker mye øyedråper. Vatn fra Idun sitter hele dagen helt til jeg fjerner den med varmt vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (5 timer siden):

Jeg bruker kun Idun Vatn mascara, da jeg bruker mye øyedråper. Vatn fra Idun sitter hele dagen helt til jeg fjerner den med varmt vann. 

Er det en så kalt tube mascara? Hvordan ser den ut på? Har brukt tube mascara fra L'Oreal men den syntes jeg var fryktelig stygg på.. hmm kanskje jeg må prøve den, jeg har liksom vendt meg til å ikke bruke mascara fordi jeg blir uvel og trøtt, men syntes jo egentlig det er fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blingblingtahei skrev (11 timer siden):

Er det en så kalt tube mascara? Hvordan ser den ut på? Har brukt tube mascara fra L'Oreal men den syntes jeg var fryktelig stygg på.. hmm kanskje jeg må prøve den, jeg har liksom vendt meg til å ikke bruke mascara fordi jeg blir uvel og trøtt, men syntes jo egentlig det er fint..

Mine øyevipper er så korte og tragiske at pent blir det ikke uansett. Men bedre enn ingenting, til selskapsbruk… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...