AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Er det sånn at man først må ta shampoo, hårkur, og balsam til slutt? Anonymkode: 2b60e...cfb
flusa Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det sånn at man først må ta shampoo, hårkur, og balsam til slutt? Anonymkode: 2b60e...cfb Yes👍 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det sånn at man først må ta shampoo, hårkur, og balsam til slutt? Anonymkode: 2b60e...cfb Jeg har gått frisørlinjen og du skal ikke påføre balsam etter hørkur da det lukker skjell-øaget i håret. Når det er lukket vil ikke kuren trekke inn i håret. Shampoo og derretter baslam til slutt holder. Anonymkode: 67b03...ef0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har gått frisørlinjen og du skal ikke påføre balsam etter hørkur da det lukker skjell-øaget i håret. Når det er lukket vil ikke kuren trekke inn i håret. Shampoo og derretter baslam til slutt holder. Anonymkode: 67b03...ef0 Man vil jo gjerne bruke hårkur innimellom da😊 Jeg pleier å ha sjampo i, så hårkur og surre rundt en halvtime før jeg dusjer ferdig og tar balsam i tilslutt. Anonymkode: 26b45...85d 3 1
Sonit Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 (endret) Jeg har alltid brukt shampoo og hårkur. Eller shampoo og balsam. De skjellagene tror jeg ikke på. Hår er dødt materiale. Ofte vasker jeg håret med shampoo, tørker lett og tar i hårkur over natta som jeg skyller ut. UTEN balsam. Har blankt, og friskt hår og er i 40-årene. Endret 26. november 2022 av Sonit 1
flusa Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 Sonit skrev (2 timer siden): Jeg har alltid brukt shampoo og hårkur. Eller shampoo og balsam. De skjellagene tror jeg ikke på. Hår er dødt materiale. Ofte vasker jeg håret med shampoo, tørker lett og tar i hårkur over natta som jeg skyller ut. UTEN balsam. Har blankt, og friskt hår og er i 40-årene. Tar du noe rundt håret når du har masken på over natten? Og vet du om man kan bruke alle slags hårmasker over natten,forressten?
Sonit Skrevet 26. november 2022 #7 Skrevet 26. november 2022 flusa skrev (3 timer siden): Tar du noe rundt håret når du har masken på over natten? Og vet du om man kan bruke alle slags hårmasker over natten,forressten? Hei Jeg tar jeg håret opp i et hårhåndkle, det får man kjøpt overalt. Eller jeg tørker det på full varme med hårkur i og surrer det opp med et hårstrikk. Og skyller ut på morgen. Hår er ikke så komplisert. Det er dødt materiale. Og det jeg tilfører er produkter som får det døde håret mitt til å se bedre ut. 1
flusa Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Sonit skrev (50 minutter siden): Hei Jeg tar jeg håret opp i et hårhåndkle, det får man kjøpt overalt. Eller jeg tørker det på full varme med hårkur i og surrer det opp med et hårstrikk. Og skyller ut på morgen. Hår er ikke så komplisert. Det er dødt materiale. Og det jeg tilfører er produkter som får det døde håret mitt til å se bedre ut. Takk for kjapt svar🤗 Hårhåndkle har jeg faktisk nylig skaffet meg,så dette skal jeg prøve i morgen🤗 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 På mine hårkurer pleier det å stå bakpå at man ikke skal bruke balsam etter så jeg gjør ikke det. Anonymkode: e8599...daa
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Sonit skrev (1 time siden): Hei Jeg tar jeg håret opp i et hårhåndkle, det får man kjøpt overalt. Eller jeg tørker det på full varme med hårkur i og surrer det opp med et hårstrikk. Og skyller ut på morgen. Hår er ikke så komplisert. Det er dødt materiale. Og det jeg tilfører er produkter som får det døde håret mitt til å se bedre ut. Jeg trodde håret kunne knekke av å ha i hårkur for lenge? Anonymkode: e8599...daa
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har gått frisørlinjen og du skal ikke påføre balsam etter hørkur da det lukker skjell-øaget i håret. Når det er lukket vil ikke kuren trekke inn i håret. Shampoo og derretter baslam til slutt holder. Anonymkode: 67b03...ef0 Når jeg fikk på frisørlinjen var der omvendt. En god kur jobber under skjell laget og lukker det ikke. Derfor er der viktig og bruke balsam etter kur. Anonymkode: 21bcd...410 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 Sonit skrev (7 timer siden): Jeg har alltid brukt shampoo og hårkur. Eller shampoo og balsam. De skjellagene tror jeg ikke på. Hår er dødt materiale. Ofte vasker jeg håret med shampoo, tørker lett og tar i hårkur over natta som jeg skyller ut. UTEN balsam. Har blankt, og friskt hår og er i 40-årene. Håret er dødt , men skjellagene åpner seg selvom håret er dødt. Du kan jo se det på håret? Anonymkode: 21bcd...410
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har gått frisørlinjen og du skal ikke påføre balsam etter hørkur da det lukker skjell-øaget i håret. Når det er lukket vil ikke kuren trekke inn i håret. Shampoo og derretter baslam til slutt holder. Anonymkode: 67b03...ef0 Å lukke skjellaget ved å bruke en balsam etter kur er jo bare bra. Da lukker man inne alt det gode som kuren har gitt til håret. Balsamen lukker så igjen skjellaget, og gir håret sin styrke tilbake. Anonymkode: 6e265...673 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Man vil jo gjerne bruke hårkur innimellom da😊 Jeg pleier å ha sjampo i, så hårkur og surre rundt en halvtime før jeg dusjer ferdig og tar balsam i tilslutt. Anonymkode: 26b45...85d Jeg mente shampoo og deretter hårkur holder🙈 Anonymkode: 67b03...ef0
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 Har du protein hårkur skal ikke denne sitte igjennom natten, bruker å stå ti minutter på de. Ellers vil håret kjennes ut som høy og bli veldig tørt... Kur med fukt kan fint sitte i gjennom natten. Anonymkode: 28918...6a8 1
Djungelvrål Skrevet 27. november 2022 #16 Skrevet 27. november 2022 Fuktigetskurer er jo som balsam, har helt lik effekt på håret. Gidder ikke bruke balsam etterpå. Smør på flesk 1
Sonit Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Fuktigetskurer er jo som balsam, har helt lik effekt på håret. Gidder ikke bruke balsam etterpå. Smør på flesk Ja, enig. For hvilke ingredienser er det i balsam som på mystisk vis lukker "skjellagene"? Dette er bare en myte for å selge flere produkter.
Sonit Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg trodde håret kunne knekke av å ha i hårkur for lenge? Anonymkode: e8599...daa Man skal være forsiktig med proteinkur, holde tiden der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå