Gå til innhold

Kåt hele dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedre å være kåt hele dagen/tiden, uten å få gjort noe med det, eller å ha sex/fingre/runke etc, med en gang man blir kåt?

Var ekstremt tent i dag, og fikk ikke gjort noe med det, men elsker den følelsen av å være kåt. Får en mer interessant dag føler jeg og, da hele dagen ble fylt med seksuelle tanker og fantasier.

Anonymkode: 712ab...f66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo sjeldnere du onanerer eller har sex jo mindre sexlyst vil du få med tiden så anbefaler deg heller å avstå fra onani om det plager deg å være kåt hele tiden 

Anonymkode: 0f689...f13

Skrevet

Ja, vil heller være kåt hele dagen.

Anonymkode: 83b84...cf6

• Liker 3
Skrevet

Å være kåt en hel dag? Hørtes fryktelig slitsomt ut..

For min del går det over etter er kvarters tid.

Anonymkode: e88ea...810

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo sjeldnere du onanerer eller har sex jo mindre sexlyst vil du få med tiden så anbefaler deg heller å avstå fra onani om det plager deg å være kåt hele tiden 

Anonymkode: 0f689...f13

Tull og tøv. Kan gå uker mellom hver gang jeg fingrer, men har høy sexlyst og er ofte kåt.

Anonymkode: ffda5...bd9

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bedre å være kåt hele dagen/tiden, uten å få gjort noe med det, eller å ha sex/fingre/runke etc, med en gang man blir kåt?

Var ekstremt tent i dag, og fikk ikke gjort noe med det, men elsker den følelsen av å være kåt. Får en mer interessant dag føler jeg og, da hele dagen ble fylt med seksuelle tanker og fantasier.

Anonymkode: 712ab...f66

Vær kåt hele dagen er mitt tips. Tenk hvor herlig alt rundt deg blir når du er kåt. Du yter verden rettferdighet. Enten du er kvinne eller mann. Det hender at jeg ikke klarer å stå i mot, jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg ser en søt kvinne og er fullstendig uinteressert. Det er ikke rettferdig. Alt handler om viljestyrke. Du må våge å nyte verden uten å handle.

Skrevet

Orgasmen blir ekstra god om jeg har vært kåt en eller flere ganger i løpet av dagen/ timene før. 

Anonymkode: e33dd...561

Skrevet
Paramount skrev (1 time siden):

Vær kåt hele dagen er mitt tips. Tenk hvor herlig alt rundt deg blir når du er kåt. Du yter verden rettferdighet. Enten du er kvinne eller mann. Det hender at jeg ikke klarer å stå i mot, jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg ser en søt kvinne og er fullstendig uinteressert. Det er ikke rettferdig. Alt handler om viljestyrke. Du må våge å nyte verden uten å handle.

Hva gjør du når du er kåt og handler da?

Skrevet

Det er slitsomt ikke godt, betyr det at man lider av sex avhengighet, slik som Tiger Woods om man går slik hele sager eller uker? 

Anonymkode: 0780c...733

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tull og tøv. Kan gå uker mellom hver gang jeg fingrer, men har høy sexlyst og er ofte kåt.

Visst du klarer å gå uker mellom hver gang du onanerer, kan ikke kåtheten være særlig stor, jeg klarer ikke la være å onanere hver dag.

Anonymkode: 660bc...ef5

Skrevet

Jeg er stort sett kåt hele tida, eller i alle fall, svært ofte. Pleier å runke uten å komme for at det skal bygge seg opp, gjerne et par ganger hver dag. Da blir det eksplosjon til glede for både meg og kona. Hvis jeg ikke har kommet tidligere på dagen, kommer hun alltid når jeg kommer. Jeg er 40 år og får fortsatt ståpikk i mattetimen 😉 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Visst du klarer å gå uker mellom hver gang du onanerer, kan ikke kåtheten være særlig stor, jeg klarer ikke la være å onanere hver dag.

Anonymkode: 660bc...ef5

Du er ikke i min kropp, og vet ikke hva jeg kjenner på. Vi er ulik, ok?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...