AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Bedre å være kåt hele dagen/tiden, uten å få gjort noe med det, eller å ha sex/fingre/runke etc, med en gang man blir kåt? Var ekstremt tent i dag, og fikk ikke gjort noe med det, men elsker den følelsen av å være kåt. Får en mer interessant dag føler jeg og, da hele dagen ble fylt med seksuelle tanker og fantasier. Anonymkode: 712ab...f66
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Jo sjeldnere du onanerer eller har sex jo mindre sexlyst vil du få med tiden så anbefaler deg heller å avstå fra onani om det plager deg å være kåt hele tiden Anonymkode: 0f689...f13
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Ja, vil heller være kåt hele dagen. Anonymkode: 83b84...cf6 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Å være kåt en hel dag? Hørtes fryktelig slitsomt ut.. For min del går det over etter er kvarters tid. Anonymkode: e88ea...810
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo sjeldnere du onanerer eller har sex jo mindre sexlyst vil du få med tiden så anbefaler deg heller å avstå fra onani om det plager deg å være kåt hele tiden Anonymkode: 0f689...f13 Tull og tøv. Kan gå uker mellom hver gang jeg fingrer, men har høy sexlyst og er ofte kåt. Anonymkode: ffda5...bd9
Gjest Paramount Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bedre å være kåt hele dagen/tiden, uten å få gjort noe med det, eller å ha sex/fingre/runke etc, med en gang man blir kåt? Var ekstremt tent i dag, og fikk ikke gjort noe med det, men elsker den følelsen av å være kåt. Får en mer interessant dag føler jeg og, da hele dagen ble fylt med seksuelle tanker og fantasier. Anonymkode: 712ab...f66 Vær kåt hele dagen er mitt tips. Tenk hvor herlig alt rundt deg blir når du er kåt. Du yter verden rettferdighet. Enten du er kvinne eller mann. Det hender at jeg ikke klarer å stå i mot, jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg ser en søt kvinne og er fullstendig uinteressert. Det er ikke rettferdig. Alt handler om viljestyrke. Du må våge å nyte verden uten å handle.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #7 Skrevet 26. november 2022 Orgasmen blir ekstra god om jeg har vært kåt en eller flere ganger i løpet av dagen/ timene før. Anonymkode: e33dd...561
Flintis Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 Paramount skrev (1 time siden): Vær kåt hele dagen er mitt tips. Tenk hvor herlig alt rundt deg blir når du er kåt. Du yter verden rettferdighet. Enten du er kvinne eller mann. Det hender at jeg ikke klarer å stå i mot, jeg får nesten dårlig samvittighet når jeg ser en søt kvinne og er fullstendig uinteressert. Det er ikke rettferdig. Alt handler om viljestyrke. Du må våge å nyte verden uten å handle. Hva gjør du når du er kåt og handler da?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #9 Skrevet 26. november 2022 Det er slitsomt ikke godt, betyr det at man lider av sex avhengighet, slik som Tiger Woods om man går slik hele sager eller uker? Anonymkode: 0780c...733
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #10 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tull og tøv. Kan gå uker mellom hver gang jeg fingrer, men har høy sexlyst og er ofte kåt. Anonymkode: ffda5...bd9 Visst du klarer å gå uker mellom hver gang du onanerer, kan ikke kåtheten være særlig stor, jeg klarer ikke la være å onanere hver dag. Anonymkode: 660bc...ef5
Mann-1982 Skrevet 26. november 2022 #11 Skrevet 26. november 2022 Jeg er stort sett kåt hele tida, eller i alle fall, svært ofte. Pleier å runke uten å komme for at det skal bygge seg opp, gjerne et par ganger hver dag. Da blir det eksplosjon til glede for både meg og kona. Hvis jeg ikke har kommet tidligere på dagen, kommer hun alltid når jeg kommer. Jeg er 40 år og får fortsatt ståpikk i mattetimen 😉
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #12 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Visst du klarer å gå uker mellom hver gang du onanerer, kan ikke kåtheten være særlig stor, jeg klarer ikke la være å onanere hver dag. Anonymkode: 660bc...ef5 Du er ikke i min kropp, og vet ikke hva jeg kjenner på. Vi er ulik, ok? Anonymkode: ffda5...bd9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå