AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Hvordan tror du at du reagerer hvis din partner får feks ALS eller Parkinson med dårlige utsikter til bedring, og så oppdager du at han har vært utro før han fikk diagnosen eller har gamblet bort alle sparepengene ? Anonymkode: be1f9...47c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Hvis han har vært utro så går jeg fra han som kjæreste og latt han klare seg uten meg. Hvis han hadde spilt opp alle pengene ville jeg også gått fra han som kjæreste men hadde vist forståelse om det var pga sorg over sykdommen og støttet han til siste slutt som en venn. Anonymkode: febb5...94d 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 det spørs hvilket posisjon jeg hadde vært i. Om jeg var yngre eller eldre. som 21 åring hadde jeg ikke kastet bort en sekund mer på han, hadde jeg vært 35 så hadde jeg nok holdt ut. er vi sammen når det. gjelder det økonomiske livet så hadde jeg nok også holdt ut. Anonymkode: 683e3...82e 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan tror du at du reagerer hvis din partner får feks ALS eller Parkinson med dårlige utsikter til bedring, og så oppdager du at han har vært utro før han fikk diagnosen eller har gamblet bort alle sparepengene ? Anonymkode: be1f9...47c Jeg tror at jeg hadde reagert på seksuell eller økonomisk utroskap - som ikke en gang var erkjent på eget initiativ- ved å gå ut av forholdet. Men det ville vært en viss usikkerheten der angående om det var sykdommen/medisiner som fikk fram impulsiviteten i dem. Anonymkode: b6908...63a 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 Snakk om dårlig karma 😆 hvis han hadde spilt bort penger hadde jeg ikke brydd meg noe om. Det er bare penger og spilleavhengighet er en sykdom. Hvis han hadde vært utro så hadde situasjonen kring det spilt stor rolle. Mao ikke sikkert jeg hadde gått. Jeg er 40 og gift så kanskje jeg hadde vurdert situasjonen annerledes hvis jeg var 20. Anonymkode: 6c919...782
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Jeg hadde gått. Jeg gidder ikke ødelegge livet mitt, for noen som har ødelagt mitt liv. Anonymkode: d9951...b69
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Snakk om dårlig karma 😆 hvis han hadde spilt bort penger hadde jeg ikke brydd meg noe om. Det er bare penger og spilleavhengighet er en sykdom. Hvis han hadde vært utro så hadde situasjonen kring det spilt stor rolle. Mao ikke sikkert jeg hadde gått. Jeg er 40 og gift så kanskje jeg hadde vurdert situasjonen annerledes hvis jeg var 20. Anonymkode: 6c919...782 Pengene hadde jo vært dine også siden dere hadde felles konto. Ts Anonymkode: be1f9...47c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 Utro eller gamblet bort penger hadde jeg forlatt uansett helsetilstand. Anonymkode: 86ca1...1ae
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 Hvis min partner hadde gamblet vekk alle pengene mine ville jeg gått på dagen. Tror faktisk jeg rangerer dette som verre enn mange typer utroskap, siden å miste alt av penger får så vanvittig store praktiske konsekvenser og kan føre til at livet vi har går fullstendig til grunne. Utroskap kan man jobbe med å tilgi og legge bak seg; tapte penger er borte for alltid. Anonymkode: 55bac...eb4 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå