Imedeen Skrevet 8. desember 2005 #1 Del Skrevet 8. desember 2005 Mens jeg venter spent på egen sensur i psykologi og pedagogikk-fag tenkte jeg å se hvordan det har gått med alle andre:) Får nok vite resultatet til uken! Har aldri vært så spent på å få sensur noen gang!!! Som min egen sensor har jeg gitt meg selv både B og C - målet er A så helt i boks er jeg nok ikke, men blir spennende å se hvor nærme jeg kom:) Hvordan gikk din eksamen i forhold til mål og forventninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. desember 2005 #2 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg hadde en stor helårseksamen i psykologi i forrige uke, åtte timers skoleeksamen. Det var intenst! Men jeg er fornøyd med eksamen og venter spent på resultatet som forhåpentligvis kommer om to ukers tid. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 8. desember 2005 #3 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har ikke eksamen før til våren, men har en stor oppgave i psykologi som skal leveres snart. Blir nesten som eksamen siden det blir satt karakter fra A til F og den skal inn i mappa som leveres til sensur. Vi har en mappeording på høgskolen vår, ganske fint! Skal egentlig lese nå, men begynner å bli litt lei av å lese om psykiske lidelser og rus nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. desember 2005 #4 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har hatt to stk, 3BI og 3MX. Gikk bra på matten, mindre bra på biologien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. desember 2005 #5 Del Skrevet 9. desember 2005 Har bare hatt en i 2MX. Det gikk hverken bra eller dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #6 Del Skrevet 9. desember 2005 Har hatt tre eksamener til nå. En gikk veldig bra, en gikk greit og en gikk rett til helvete - et mirakel skal til for at jeg skal komme meg gjennom den. Har en igjen, og den regner jeg med at skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2005 #7 Del Skrevet 10. desember 2005 Var syk på tre av de (og får ikke tatt ny eksamen før til våren) Har en igjen og den regner jeg med skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #8 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg hadde 2SK i november, fik en femmer der og er fornøyd med det. Har Politisk Idehistorie på onsdag, har ikke lest noe men skal prøve å lese litt i helgen ved siden av å ha besøk av søsteren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. desember 2005 #9 Del Skrevet 10. desember 2005 Har hatt innleveringsoppgaver, en bestått/ikke bestått som teller endel prosent av den endelige karakteren, og en oppgave som det blir gitt A-F på. Har en god følelse, tror det gikk bare bra. Kan ikke skjønne annet enn at den ene blir bestått, har hatt veiledning underveis også. Så håper jeg jo selvfølgelig på A, men som trådstarter har jeg gitt meg selv både B og C. Vanskelig å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #10 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg har hatt tre eksamener. To av dem har jeg fått karakter på, der fikk jeg A på den første og B på den andre. Jeg er storfornøyd! Men jeg har hatt enda en eksamen hvor sensuren ennå ikke har falt, men det er nok verre stilt der.... Gruer meg til å høre resultatet....Hadde vektlagt helt andre ting i pensum enn det vi fikk på eksamen, så det var en prøvelse å sitte der å vri hjernen.... Jaja. Nå er det ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lealaus Skrevet 10. desember 2005 #11 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg har hatt en skoleeksamen på 5-timer. Den tror jeg da at jeg står i. Nå har jeg hjemmeeksamen t.o.m mandag; er litt spent på den. Faget er det jeg følte jeg hadde mest kontroll i, men oppgaven er hentet rett fra helvete, så :-( Har semesteroppgavelevering på fredag, og jeg kan jo si så mye som at det blir spennende å se om den i det hele tatt blir ferdig. Ufattelig dårlig semester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 10. desember 2005 #12 Del Skrevet 10. desember 2005 Har ikke eksamen, men hadde en 30 credits/studiepoengs oppgave som jeg fikk en (veldig sterk...vi faar nemlig vite prosentkarakteren *sukk) B paa. Var kjempeskuffa helt til jeg fant ut at det kun var gitt ut to A'er i klassen, saa da skal jeg vel vaere delvist fornoeyd. Har enda et praktisk fag med rapport-innlevering + den skriftlige bacheloroppgaven min aa levere i januar foer dette semesteret er ferdig... Blir en morsom jul ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. desember 2005 #13 Del Skrevet 12. desember 2005 Leverte inn hjemmeeksamen i matte på torsdag, og hadde eksamen i norsk/pedagogikk for 2 uker siden. Venter fremdeles på sensuren. Aner ikke hvordan det har gått. Får ikke gradert karakter, så bare jeg får bestått er jeg fornøyd. Skal levere inn siste eksamen nå på fredag. Hadde skolestartopgave - eksamen - i slutten av september i matte/norsk/pedagogikk, som jeg besto. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 12. desember 2005 #14 Del Skrevet 12. desember 2005 Strøyk på den første, men det var litt som forventet, og fikk c på den andre. Målet var å stå, så jeg er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2005 #15 Del Skrevet 12. desember 2005 Har hatt en av mine to privatist-eksamener, som jeg tror gikk høvelig greit. Eksamen nr 2 er imorgen, og her sitter jeg og lurer på hvor motivasjonen min har gjemt seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imedeen Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 12. desember 2005 Trådstarter kan lykkelig fortelle at hun har fått B i generell psykologi:) Håper A'en kommer til våren;) - ikke langt unna nå!!!!! Krysser fortsatt fingrene for sensur på resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 12. desember 2005 #17 Del Skrevet 12. desember 2005 Trådstarter kan lykkelig fortelle at hun har fått B i generell psykologi:) Håper A'en kommer til våren;) - ikke langt unna nå!!!!!← Gratulerer! :-D Det fikk ikke jeg (da jeg tok det), for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 12. desember 2005 #18 Del Skrevet 12. desember 2005 Har ikke fått tilbake resultat, men psykologieksamen gikk rett i dass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 13. desember 2005 #19 Del Skrevet 13. desember 2005 Har ex.phil eksamen på torsdag.... snufs..lite motivert....kommer til å gå dårlig! Gratulerer med B trådstarter! og til dere andre også som er happy med sensuren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. desember 2005 #20 Del Skrevet 13. desember 2005 Gratulerer trådstarter. Fått godkjent den ene i dag med veldig bra kommentarer, så er fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå