Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hovedspørsmålet er: kan jeg gjøre noe selv?

Bakgrunn: Frisøren skulle stripe etterveksten min, resten av håret har gyllenblonde striper. Men når jeg kommer hjem ser jeg at hun har laget altfor lyse striper på meg, det ser ut som jeg har masse grått hår! Det matcher ikke resten av stripene, så når jeg setter opp i høy hestehale har jeg gyldne striper mot sølvhvite / grå striper.

Kan jeg gjøre noe selv? 

Jeg går ikke tilbake til henne siden hun rota det til sist jeg gikk hos henne. Da klaget jeg, og hun ryddet opp. Ble helt ok. Tenkte jeg skulle gi henne en ny sjanse, men det angrer jeg på nå.. 

Anonymkode: e094c...e9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå tilbake. Men igjen dette kommer an på din hårfarge du hadde fra før og hva du viste av bilde .. hvordan du ville ha det. Dessverre er ikke frisører magikere og tanke lesere

Skrevet

Gå tilbake og klag. Eventuelt så kan du løse dette selv, er ikke så mye å gjøre med at håret er blitt for lyst men du kan prøve å ha glossing i resten av håret så det får samme fargetone. Det ville jeg gjort. Det lyse fader sakte og da vil det uansett bli mer gyldent etterhvert. 

Anonymkode: 8f5a8...f89

Skrevet
Sofakona skrev (19 minutter siden):

Gå tilbake. Men igjen dette kommer an på din hårfarge du hadde fra før og hva du viste av bilde .. hvordan du ville ha det. Dessverre er ikke frisører magikere og tanke lesere

Tankeleser har da ingenting med qaken å gjøre! Jeg har aldri bedt noen lese mine tanker - frisører har da øyne som står der og ser på håret mitt. Når det utvokste håret har en viss nyanse i stripene, så skal da stripene i etterveksten matche de stripene man allerede har! Men her er det to forskjellige farger. Og samme frisør. Jeg som kunde skal da ikke måtte understreke dette! Jeg tok det for gitt, tenkte ikke engang på at det er kunds jobb å instruere frisøren i å lage nye striper i samme nyanse som sist. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Gå tilbake og klag. Eventuelt så kan du løse dette selv, er ikke så mye å gjøre med at håret er blitt for lyst men du kan prøve å ha glossing i resten av håret så det får samme fargetone. Det ville jeg gjort. Det lyse fader sakte og da vil det uansett bli mer gyldent etterhvert. 

Anonymkode: 8f5a8...f89

Jeg har forklart at jeg ikke orker å klage. Jeg vet ikke hva "glossing" er, og hvordan vil glossing gjøre gyldne striper sølvhvite og alt får samme fargetone? Jeg ønsker ikke at hele håret blir sølvhvitt. Takk for at du tar deg tiden, men dette forsto jeg ikke. Får finne meg en annen frisør og håpe på det beste.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tankeleser har da ingenting med qaken å gjøre! Jeg har aldri bedt noen lese mine tanker - frisører har da øyne som står der og ser på håret mitt. Når det utvokste håret har en viss nyanse i stripene, så skal da stripene i etterveksten matche de stripene man allerede har! Men her er det to forskjellige farger. Og samme frisør. Jeg som kunde skal da ikke måtte understreke dette! Jeg tok det for gitt, tenkte ikke engang på at det er kunds jobb å instruere frisøren i å lage nye striper i samme nyanse som sist. 

Ja men ba du om samme type farge som du hadde? Eller ba du om lysere striper?  Sef kan hun ha gjort feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...