Gå til innhold

Vesla mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt tenker dere et barn er når moren omtaler henne som Vesla mi? 

Anonymkode: 0f66d...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor gammelt tenker dere et barn er når moren omtaler henne som Vesla mi? 

Anonymkode: 0f66d...e16

Kan være mellom 0 til 10 tenker jeg 🤷‍♀️ 

Anonymkode: a4143...f50

Skrevet

Jeg har hørt mødre både omtale og tiltale voksne menn som gutten min, så hva en mor kaller sitt avkom er ingen indikasjon på barnets faktiske alder...

• Liker 3
Skrevet

3-4 år ca?

Anonymkode: 34b3f...632

Skrevet

Trenger ikke være et barn, man er tross alt «vesla» til sin egen mor hele livet.

Selv har jeg en høyt elsket bestefar som enda kaller meg «gull-jento» og «gullet mitt», og jeg er 30 år. 

Det er ikke nødvendigvis passende for min alder, men det sier noe om relasjonen mellom oss (som har vært der fra jeg var en liten jente, som jeg nok fortsatt er i hans øyne) - og det synes jeg er veldig fint❤️

Anonymkode: 2226d...90d

• Hjerte 4
Skrevet

Jeg er "jentungen" enda jeg nærmer meg 40 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 2cc89...c0e

Skrevet

Hun er 11 tror jeg . 

Anonymkode: 572ab...fec

• Liker 1
Skrevet

Mormi kaller søstra mi på 24 for ‘gullet’ enda så…

Anonymkode: 4a021...695

Skrevet

Hun som sa det på Debatten hørtes ut som hun er mærmere 80 da hun sa"Vesla mi," om datteren sin. Jeg er like gammel som Renate, men føles som en annen generasjon. 

Anonymkode: 42969...083

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun som sa det på Debatten hørtes ut som hun er mærmere 80 da hun sa"Vesla mi," om datteren sin. Jeg er like gammel som Renate, men føles som en annen generasjon. 

Anonymkode: 42969...083

Enig, hun kunne valgt et annet ord, men kanskje det er vanlig i Drammen? 🤷🏼‍♀️

Dattera mi hadde vært et bedre valg av ord, men kanskje hun brukte vesla fordi det høster litt mer sympati? 

Anonymkode: 2cc89...c0e

• Liker 1
Skrevet

Ei venninne av meg er 57 og hun har vært kalt Vesla i alle år. Flere venner sier Vesla også.

Skrevet

Ei på KG omtalte sonen sin på rundt 15-17 år som "poden", så alderen kan vere så mangt 😂

Skrevet

Min mor sluttet å kalle meg vesla når jeg fikk barn. Min yngste bror er fremdeles lisjguten hennes. Min eldste bror sluttet derimot å være lisjguten når han ble storebror, for da var han stor! Han var da tre.

Anonymkode: 9327e...976

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...