AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Det her ble litt langt… Har slitt med gjentagende UVI siden tidlig i vår, har også slitt med soppinfeksjon som nok har fått utviklet seg mye uten at jeg har skjønt helt hva det har vært. Har heller ikke hjelpt på med mye antibiotika behandling pga UVI osv. Det som har vært mye av problemet med både UVI’n og soppinfeksjonen, er at jeg ikke har hatt de typiske symptomene/plagene man gjerne har, derfor har det pågått til det har blitt veldig akutt. Har fått behandling for begge deler, å tett oppfølging. Er under grundig utredning for urinveisinfeksjonene. Nå de siste dagene har jeg fått flere ulike smerter og plager i nedre del av magen, i tillegg til smerter/ubehag ved vannlating. Plagene har gjort at jeg sliter med å skille mellom om det er soppinfeksjon, påbegynnende UVI eller mensen som har begynt å melde sin ankomst før tiden med merkelige symptomer enn ellers. Er litt redd det er en blanding av alle tre tingene, men håper virkelig det bare er soppinfeksjonen og mensen plager som roter det til… Kjenner jeg orker ikke mere legevakt og akuttmottak nå, med beskjed om å ta oppfølging med fastlegen… som nå er borte på kurs i hele uke 48, å ingen av de andre fastlegene her jeg bor tørr ikke behandle meg uten videre etter alt styret med helsen min i år 🙃 Andre som har opplevd plager med menstruasjon eller soppinfeksjon, kanskje begge deler samtidig som gir ubehag i urinveiene og smerter i nedre del av magen? Kan nevne at jeg føler meg fin sånn generelt, å ingen feber. Bruker å bli ganske dårlig med feber når jeg får urinveisinfeksjon, mye symptomer. Anonymkode: 31291...348 1
Godtepåse Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Har du mulighet å gå til en privat gynekolog? Har erfart at privat er bedre på noen områder siden ting går fortere. Det koster en del, men kan være verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå