AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Jeg og mannen ønsker oss en vannkoker til jul. Egentlig noe vi fint kunne kjøpt selv, men barna vil gjerne spleise på en gave til foreldrene sine i år. De er tenåringer, så prøver å holde budsjettet lavt. Den vi har fra før er gammel, stygg og i hvit plastikk fra Biltema. Vi liker å koke te, så den er stort sett oppe på kjøkkenbenken. Barna syns det er en teit gave. Er den teit? Anonymkode: 082bb...0fc 1
Daria Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Hvorfor i all verden skulle det være harry og teit å ønske seg noe praktisk man faktisk trenger og har bruk for? Dessuten trodde jeg alle voksne som hadde oppholdt seg i samme rom som tenåringer mer enn fem minutter visste at deres meninger ikke er den eneste sannhet... 9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Jeg har Smeg . Den er lekker Anonymkode: 9ca0d...7ee 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 En vannkoker er jo teit for en 15-åring. Selvsagt. Den er teit for folk som ikke liker å drikke varmt vann. Den er teit for en hel rekke folk. Det som også er teit er å ikke ha dette innsynet - det at noe er teit er helt normalt. Det er ikke ønskelig å endre adferd fordi noen synes det du gjør er teit. Ikke normalt å endre mening fordi noen synes det du mener er teit. Ikke mentalt sunt å legge opp livet etter andre personers «teit». Det lærer du barna dine - fordi det å tørre å være uforskammet og åpent teit er et av de viktigste stegene mot god livskvalitet. Så lær deg selv det samme. Ja, en vannkoker er teit - Harry - dum. For noen. Er det på noe vis relevant? Nei. Anonymkode: 10a6a...da2 1
Daisy_B Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 Er vannkoker også harry nå?! Hva er neste? Søvn? Hyllene inni kjøleskapet? Trost og sisik? 8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Det er ingenting "harry" ved å ønske seg noe man trenger. Det er mye mer "harry" å spørre folk hva de ønsker seg, og så klage på at de ønsker seg feil eller harry ting. Jeg ønsker meg ofte gavekort, men både familie og venner nekter å gi meg det, for de mener det er så ubrukelig og kjedelig. Skjønner ikke hvorfor det er kjedelig å kjøpe noe folk ønsker seg. Anonymkode: 27df4...15a 3
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Når ble vannkoker harry?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 Når ble det harry med vannkoker? 🤔 Anonymkode: 45aa5...780 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #9 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg og mannen ønsker oss en vannkoker til jul. Egentlig noe vi fint kunne kjøpt selv, men barna vil gjerne spleise på en gave til foreldrene sine i år. De er tenåringer, så prøver å holde budsjettet lavt. Den vi har fra før er gammel, stygg og i hvit plastikk fra Biltema. Vi liker å koke te, så den er stort sett oppe på kjøkkenbenken. Barna syns det er en teit gave. Er den teit? Anonymkode: 082bb...0fc Det er ikke teit nei, jeg kjøpte en smeg vannkoker til mamma i julegave ifjor. Men det kan hende de sier det er teit fordi de føler at dere bare sier det fordi det er budsjettvennlig, men at dere egentlig ønsker noe annet. Jeg er 19 og hadde tenkt det hvertfall Anonymkode: 49b56...316 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #10 Skrevet 26. november 2022 Må da være 100 ganger bedre å ønske seg det enn å ende opp med pynteræl man egentlig ikke trenger eller ønsker seg Anonymkode: 90a59...fd7 2
TheHairyToothfairy Skrevet 26. november 2022 #12 Skrevet 26. november 2022 Spurte Harry. Han har vannkoker, men takker for omtanken. 2
Gjest theTitanic Skrevet 26. november 2022 #14 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg og mannen ønsker oss en vannkoker til jul. Egentlig noe vi fint kunne kjøpt selv, men barna vil gjerne spleise på en gave til foreldrene sine i år. De er tenåringer, så prøver å holde budsjettet lavt. Den vi har fra før er gammel, stygg og i hvit plastikk fra Biltema. Vi liker å koke te, så den er stort sett oppe på kjøkkenbenken. Barna syns det er en teit gave. Er den teit? Anonymkode: 082bb...0fc Det er vel ikke teit å ønske seg noe man trenger?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #15 Skrevet 26. november 2022 Hadde blitt kjempeglad om foreldrene mine faktisk kunne ønske seg noe konkret, som de faktisk trenger! Jeg vrir hjerna mi altfor mye hvert år, for å finne på noe å kjøpe til de som har alt og ikke ønsker seg noenting! Vannkoker er helt konge å kjøpe det! Anonymkode: 1acd5...4e6 3
chouette Skrevet 26. november 2022 #16 Skrevet 26. november 2022 Ønsker meg også ny vannkoker til jul. Den skal attpåtil fylles med blodharry vann fra springen 🥳🥳 1
Gjest Anonyme-meg Skrevet 26. november 2022 #17 Skrevet 26. november 2022 Om noen skulle mene at det er "harry" å ønske seg en vannkoker, så får dem jo bare mene det. Det spiller jo ingen rolle hva andre mener. Vannkoker er kjekt å ha det, så ikke harry å ønske seg. Bedre å få noe man ønsker seg, enn noe som bare blir lagt i en skuff.
Adrenalina1 Skrevet 26. november 2022 #19 Skrevet 26. november 2022 Daisy_B skrev (12 timer siden): Er vannkoker også harry nå?! Hva er neste? Søvn? Hyllene inni kjøleskapet? Trost og sisik? 😂
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #20 Skrevet 26. november 2022 Selvsagt synes tenåringene dine at en vannkoker er teit! Alt sånt som er kjedelig og "voksent" er teit i deres hoder. De skulle nok heller ønske at dere hadde spurt om en ny TV, kanskje en ny og hypermoderne bil, eller en tur til syden. Men for oss voksne er det noe som er en helt vanlig gave. Det hadde vært teitere å ikke ønske seg en vannkoker fordi tenåringene dine synes det er teit. Som ekstra oppgave hvis barna synes det blir kjedelig å bare kjøpe en vannkoker kan dere be de finne en vannkoker som er litt fin og som passer til det andre dere har på kjøkkenet. Kanskje blir det mer interessant å finne en sånn da. Anonymkode: 70452...2dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå