Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så keen på å dra dit engang, virker litt gøy.  en jeg kjenner som jobber i en av nødetatene,  spurte jeg om vi skulle dra på sånn blålys fest, han var ikke keen på det. Så gikk jeg glipp av det, hadde litt lyst. Aldri vært før🥹 hvordan er det å være på sånne fester? Sørpefylla, slåsskamper, rus i bildet osv?

Anonymkode: e8380...1fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke 😅 Er jo litt mye politi til stede, så greit å holde seg på den lovlige siden. 

Anonymkode: 15486...887

• Liker 2
Skrevet

Du hadde ikke kommet inn uansett, du må jobbe eller studere i en av etatene og fremvise gyldig tjenestebevis/studentbevis :)

Anonymkode: d132d...cac

• Liker 3
Skrevet

Hehe tenkte der alle slipper seg litt løs😂

Skrevet

Du vet at ikke hvem som helst kan gå på disse festene? Du må vise jobb-ID før du kommer inn... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du hadde ikke kommet inn uansett, du må jobbe eller studere i en av etatene og fremvise gyldig tjenestebevis/studentbevis :)

Anonymkode: d132d...cac

Var  venner av meg som sa du kommer inn om du er kjæreste/kompis  til en av de jobber som i nødetatene.

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Absolutt ikke 😅 Er jo litt mye politi til stede, så greit å holde seg på den lovlige siden. 

Anonymkode: 15486...887

Politiet er ikke mer lovlydige enn oss andre på fritiden😉

Skrevet (endret)

.

Endret av TheHairyToothfairy
Borte!
Skrevet
Portia Catonis skrev (6 timer siden):

Politiet er ikke mer lovlydige enn oss andre på fritiden😉

De fleste er lovlydige politi eller ei,  men ikke sikkert alle er opptatt av å håndheve hver minste forseelse på fritiden. 

Anonymkode: f96f4...36e

Skrevet

Er det en bygreie? Eller Oslogreie? Faren min har jobbet i ambulansen hele livet, kan aldri huske han har vært på blålysfest? 

Anonymkode: 6c35b...fc4

Skrevet

Greia med blålysfester er at du får sett dine kollegaer fra en helt annen side enn vanlig. Har vært på noen oppigjennom. Det er helt vanlige folk som møtes. Noen drikker for mye, akkurat som på andre fester, men lite rus og slåssing. Folk passer på hverandre. 

Er litt usikker på hvor artig det er for de som ikke er blålysfolk da. Halve moroa er at du har en relasjon til folket du fester med, og får sett den politimannen som vanligvis er så streit på dansegulvet. Det er kontrasten mellom hverdag og fest som er artig, ikke nødvendigvis at selve festen er så mye annerledes.

Anonymkode: 8922f...e7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det en bygreie? Eller Oslogreie? Faren min har jobbet i ambulansen hele livet, kan aldri huske han har vært på blålysfest? 

Anonymkode: 6c35b...fc4

Aner ikke om det er en bygreie, men det finnes i Bergen også. Skal sies at det gjerne er de under 40 som går, så hvis faren din er oppi åra kan det være derfor du ikke har hørt om det.

Anonymkode: 5812f...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...