every woman Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 https://www.saetre.no/brands/saetre-pepperkaker/ Jeg som trodde at de bare kom litt senere i år. De var jo de beste kjøpepepperkakene! Det blir jul, altså. Men det var litt kjipt. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Å, det var trist. Faren min har den sølve boksen og bruker den til å oppbevare småting Anonymkode: b8fd8...af1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Å nei, har gått og kikket etter disse. Da vet jeg hvertfall hvorfor de ikke er kommet i butikken 😕 De i metallboks er de aller beste kjøpepepperkakene. Anonymkode: e6c56...8f3 2
Brunhilde Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 De aller beste kjøpepepperkakene er Nyåkers som de selger på NorEngros. De fra Sætre kan (kunne) på ingen måte måle seg med dem, syns jeg. 2
every woman Skrevet 26. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2022 Brunhilde skrev (9 timer siden): De aller beste kjøpepepperkakene er Nyåkers som de selger på NorEngros. De fra Sætre kan (kunne) på ingen måte måle seg med dem, syns jeg. De har jeg kanskje ikke smakt. Takk for tips!
Kinder Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 Brunhilde skrev (16 timer siden): De aller beste kjøpepepperkakene er Nyåkers som de selger på NorEngros. De fra Sætre kan (kunne) på ingen måte måle seg med dem, syns jeg. Takk for tips. Da skal jeg på NorEngros på mandag🤩
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #7 Skrevet 26. november 2022 En tragedie. Anonymkode: e4dc2...d99 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 Synes det var skikkelig trist, eneste julekaker jeg har likt 💔 Men de hadde selvsagt en helt syk pris, 10 x så gode som andre pepperkaker - men så var de jo 20 x så gode, da… Anonymkode: d699e...70b
every woman Skrevet 28. november 2023 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2023 Henter opp denne tråden for å si at jeg har vært på Lyreco og kjøpt en boks Nyåkers. Boksen var på ingen måte så stor og tung som jeg så for meg. Selvfølgelig var den ikke det. Og pepperkakene er kjempegode! Lette, sprø og med skikkelig smak av krydder. Tydelig nelliksmak. Supre pepperkaker! 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå