AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #21 Skrevet 27. november 2022 Martina Hansens Hospital har stengt deler av sommeren, over jul og nyttår, og MHH har visst nok ingen akutte inngrep om ikke det er noe som har skjedd med deres pasienter som de tar inn igjen. Jeg har vært operert på MHH, og har selv jobbet i pleien så jeg ble litt ekstra interessert når jeg fikk enerom og beskjed om at jeg nok fikk det hele tiden. Jeg tenkte jeg kunne få mange romkamerater, men da forklarte de systemet. Ene sykepleieren hadde jobbet på et annet sykehus i Oslo med samme system, men jeg husker ikke om det var Lovisenberg eller Diakonhjemmet. Hun satte pris på å alltid ha fri i julen og midt på sommeren, og hadde hatt det før hun begynte på MHH og så etter lignende opplegg med kortere reisevei for henne. Mulig det er flere sånne sykehus eller ihvertfall avdelinger rundt fordi, og da vil en jo ihvertfall som operasjonssykepleier ikke jobbe kvelder og helger. Alle operasjoner ble gjort på dagtid. Dette var rett før korona, så kan ikke si om det har endret seg eller ei. De på avdelingen jobbet naturlig nok både kveld, natt og helg, men hadde altså fri over jul og deler av sommeren hvert år. Anonymkode: 5e2b7...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå