Hensatt Skrevet 26. november 2022 #41 Skrevet 26. november 2022 Ser ikke helt problemet. Mange ting som er mer ekkelt enn brukte sexleketøy. Et offentlig er en million ganger skitnere enn en nyvasket dildo. Og bytter alle doring når de kjøper nytt hus? Mer ekle tarmbakterier der.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 26. november 2022 #42 Skrevet 26. november 2022 Maestro skrev (2 minutter siden): Kitch'n har nettbutikk også. Og poenget er?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #43 Skrevet 26. november 2022 Varene destrueres. Tror du virkelig at de vil risikere å spre kjønnssykdommer videre for noen penger? Jeg er mer redd for alt jeg kjøper i andre fysiske butikker. Kjøpte nettopp en toastmaskin som har tydelig vært brukt og returnert, uten at butikken informerte om det. Samme med håndmikseren jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Begge to ble så klart retunert. Jeg trodde sånt ikke var lov lengre, men både elkjøp og rusta gjorde det. Det var matrester i toastmaskinen, på håndmikseren så lå alt løst oppi, det var et langt hår på den og det var en flekk på ene vispen. De var uten tvil brukt begge to. Jeg er mer redd for andre butikker enn kondomeriet. Anonymkode: 5073e...fa2
Maestro Skrevet 26. november 2022 #44 Skrevet 26. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (59 minutter siden): Og poenget er? At dem gjør jo det samme der. Selger ikke brukte varer videre. De fikser eks ikke en defekt vannkoker for så selge den videre heller.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 26. november 2022 #45 Skrevet 26. november 2022 Maestro skrev (11 minutter siden): At dem gjør jo det samme der. Selger ikke brukte varer videre. De fikser eks ikke en defekt vannkoker for så selge den videre heller. Du snakker om defekte varer - det er ikke defekte varer det er snakk om når det gjelder Zalando. Du må skille mellom brukbare varer sendt tilbake pga angreretten og defekte varer sendt tilbake pga reklamasjon.
Maestro Skrevet 26. november 2022 #46 Skrevet 26. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (14 minutter siden): Du snakker om defekte varer - det er ikke defekte varer det er snakk om når det gjelder Zalando. Du må skille mellom brukbare varer sendt tilbake pga angreretten og defekte varer sendt tilbake pga reklamasjon. Ja, men det er normalt i butikker. Uavhengig om det er nettbutikk eller fysisk butikk. Kjøper man noe og angrer som ikke er blitt brukt blir det returnert til butikken og solgt videre. Men må da levere den i samme stand og forpakningen som den ble kjøpt i. Typ eske skal være med, lapper på klær osv.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 26. november 2022 #47 Skrevet 26. november 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Ja, men det er normalt i butikker. Uavhengig om det er nettbutikk eller fysisk butikk. Kjøper man noe og angrer som ikke er blitt brukt blir det returnert til butikken og solgt videre. Men må da levere den i samme stand og forpakningen som den ble kjøpt i. Typ eske skal være med, lapper på klær osv. Nå har du sporet helt av fra det jeg først skrev. Btw - man har ikke angrerett i fysisk butikk.
Maestro Skrevet 26. november 2022 #48 Skrevet 26. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (1 time siden): Nå har du sporet helt av fra det jeg først skrev. Btw - man har ikke angrerett i fysisk butikk. Med kvittering så har ihvertfall vi vært greie om en kunde angrer seg, kjøpt feil eller hva enn det måtte være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå