Gå til innhold

Dere som bestiller fra Kondomeriet o.l., hvordan vet dere at ting dere bestiller ikke ble brukt og returnert av andre kunder? 🧐

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei, det ser ikke nytt ut når de returnerer, men når de returnerer, tror du at det blir kastet? Kondomeriet vil jo ikke tape penger. Om de kaster alt som blir returnert, går de konkurs. 

Anonymkode: 36bb7...82a

Nei. Folk flest returnerer nemlig ikke sexleketøy. 

Anonymkode: 69592...7b0

• Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Gjest vilkåret
Skrevet

De tjener nok såpass bra at de ikke trenger risikere rykte og bedriften for den slags. Det krever mye tid og arbeid å få brukte leker til å fremstå som nye, samt at de risikerer at folk som jobber med det sladrer og ødelegger bedriften totalt der de går konkurs.

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Nei, det ser ikke nytt ut når de returnerer, men når de returnerer, tror du at det blir kastet? Kondomeriet vil jo ikke tape penger. Om de kaster alt som blir returnert, går de konkurs. 

Nå har ikke jeg jobbet på kondomeriet, men jeg har jobbet i klesbutikk. Klær som ble levert inn på reklamasjon skulle kastes, uansett om de var fullt brukbare. Det hendte vi ansatte fikk overta noen av klærne, men da ofte med streng beskjed om å ikke si noe til toppsjefen, da klærne ikke skulle verken gjenselges eller gis bort. De skulle kastes.
Jeg fikk meg en fin cardigan helt gratis, da en kunde reklamerte fordi hun mente den ble nuppete med én gang (det var den ikke).

De fleste butikker har en policy om å kaste varer som blir returnert som reklamasjon. Jeg vil tro det er enda strengere når det er snakk om varer som har vært prøvd ut på kjønnsorganene til folk.

Anonymkode: eb642...5fc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har ikke jeg jobbet på kondomeriet, men jeg har jobbet i klesbutikk. Klær som ble levert inn på reklamasjon skulle kastes, uansett om de var fullt brukbare. Det hendte vi ansatte fikk overta noen av klærne, men da ofte med streng beskjed om å ikke si noe til toppsjefen, da klærne ikke skulle verken gjenselges eller gis bort. De skulle kastes.
Jeg fikk meg en fin cardigan helt gratis, da en kunde reklamerte fordi hun mente den ble nuppete med én gang (det var den ikke).

De fleste butikker har en policy om å kaste varer som blir returnert som reklamasjon. Jeg vil tro det er enda strengere når det er snakk om varer som har vært prøvd ut på kjønnsorganene til folk.

Anonymkode: eb642...5fc

Vel, Zalando, for eksempel, er kjent for å sende ting de fikk i retur til andre kunder….

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samboeren min leverte tilbake en vibrerende penisring da den ikke "løftet taket".

Jeg turte ikke, men han fikk byttet den. Aner ikke hva de gjorde med den da.

Anonymkode: dd668...d03

Haha, der jeg jobbet før var det en som kom og leverte inn akkurat en sånn penisring, han hadde prøvd den, sa han, men den funket visst ikke. Jeg satt bak kassen og holdt på å dø, men synes det var modig gjort av han😄😄

Anonymkode: 56af4...a81

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemet. Når du bestiller leker, kjøp med lekerens, den bør du jo uansett ha. Så renser du lekene før du bruker di. 

Men sånn ellers, det finnes mange butikker som er mer spennende enn kondomeriet...

Skrevet

Når nettbutikker som dette får retur på dildoer og annet sex leketøy, så blir det kastet og destruert. Ikke lagt i hylla og solgt videre til noen andre. Men, det finnes unntak. Som når varer kommer tilbake med original forsegling intakt, så kan det bli solgt videre. Men kun hvis man er 100% sikker på at det ikke er pakket opp engang.

Hilsen ei som jobber i en slik nettbutikk. 

Anonymkode: 45972...58a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Haha, der jeg jobbet før var det en som kom og leverte inn akkurat en sånn penisring, han hadde prøvd den, sa han, men den funket visst ikke. Jeg satt bak kassen og holdt på å dø, men synes det var modig gjort av han😄😄

Anonymkode: 56af4...a81

Kondomeriet har jo orgasmegaranti da. Den han byttet til gjorde virkelig susen 😊

Anonymkode: dd668...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Man må nesten bruke flammekaster og motorsag for å komme inn i forpakningen ting kommer i. Da er jeg mere bekymret for truser og badetøy jeg kjøper på klesbutikker. For de blir prøvd på. 

Anonymkode: 97f82...537

Fikk pakke fra kondomeriet idag. Jeg skjønner ikke hva folk prater om. Enkel eske med en like enkel forpakning inni. Tok hele 2 min og åpne eskene og sette på lading. 

Skrevet
Maestro skrev (3 minutter siden):

Fikk pakke fra kondomeriet idag. Jeg skjønner ikke hva folk prater om. Enkel eske med en like enkel forpakning inni. Tok hele 2 min og åpne eskene og sette på lading. 

Er det ikke litt lenge å vente, når de må lades først da?☺️

Skrevet
tdm900 skrev (Akkurat nå):

Er det ikke litt lenge å vente, når de må lades først da?☺️

Haha går fint, har ting på tapeten idag. 

Skrevet
Maestro skrev (5 minutter siden):

Det er sikkert forskjellig fra vare til vare. Men erfaringen min med vibratorer er at man nærmest må ringe Olsen Banden for å komme seg inn i dem. 

Anonymkode: 97f82...537

• Nyttig 1
Skrevet
Maestro skrev (4 minutter siden):

Haha går fint, har ting på tapeten idag. 

Kunne bare dy meg👍😂😂

Skrevet
Maestro skrev (10 minutter siden):

Er ikke alt som er like vanskelig å komme seg inn i, er min erfaring, det varierer.

Men som det er limt inn tidligere i tråden, er problemet ta skriver om et «ikke problem», da alle brukte leketøy blir destruert.

Men er alltid viktig å vakse og desinfisere et leketøy før man bruker det første gang, så om det skulle skje går det fint. Man smasher jo kjønnsorganer sammen med andre mennesker, noen oftere enn andre, noen oftere med nye mennesker enn andre. Og da desinfiseres ikke området før bruk. Så tror vi skal overleve om det skulle skje at et leketøy blir solgt igjen selv om det er strenge regler for at det ikke skal skje 😄

Anonymkode: 7ffa6...e42

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Spesielt dildo eller noe sånt….

Det er jo deilig pirrende om andre har testa det og du kjenner lukten...mmmm

Anonymkode: cfc4a...79f

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vel, Zalando, for eksempel, er kjent for å sende ting de fikk i retur til andre kunder….

Nei, Zalando er ikke kjent for å sende returvarer til andre kunder. 

Kun dyre varer ble solgt på nytt iflg dokumentar om Zalando.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo deilig pirrende om andre har testa det og du kjenner lukten...mmmm

Anonymkode: cfc4a...79f

Æsj. Det må være for de spesielt interesserte 🙈

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (3 minutter siden):

Nei, Zalando er ikke kjent for å sende returvarer til andre kunder. 

Kun dyre varer ble solgt på nytt iflg dokumentar om Zalando.

Klær som kun er prøvd på, blir jo solgt videre om man returnere dem. Men ikke ødelagte klær. 

Da jeg jobba i butikk, fikk vi inn varer som kun var åpna i esken men ikke brukt, ble solgt igjen. Varer med produksjonsfeil eller noe, eller de som har ødelagt varen blir kastet i søpla. 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
Maestro skrev (Akkurat nå):

Klær som kun er prøvd på, blir jo solgt videre om man returnere dem. Men ikke ødelagte klær. 

Da jeg jobba i butikk, fikk vi inn varer som kun var åpna i esken men ikke brukt, ble solgt igjen. Varer med produksjonsfeil eller noe, eller de som har ødelagt varen blir kastet i søpla. 

Zalando er noe annet enn fysisk butikk.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå):

Zalando er noe annet enn fysisk butikk.

Kitch'n har nettbutikk også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...