Gå til innhold

Dere som bestiller fra Kondomeriet o.l., hvordan vet dere at ting dere bestiller ikke ble brukt og returnert av andre kunder? 🧐

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke si at det er en risiko jeg gidder å tenke så alvorlig hardt på. Har uansett kun fått forseglede produkter, det er godt nok for meg. 

Anonymkode: 41572...03a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for det første fordi varene stort sett er så grundig pakket og forseglet at det omtrent ikke er mulig å pakke dem ut uten å rive opp esken og klippe opp plasten. 

For det andre, når hadde du sist guts til å returnere sexleketøy? :P

Anonymkode: 69592...7b0

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, for det første fordi varene stort sett er så grundig pakket og forseglet at det omtrent ikke er mulig å pakke dem ut uten å rive opp esken og klippe opp plasten. 

Nei, jeg har ikke guts til å kjøpe noe pga denne «frykten». 

Anonymkode: 36bb7...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er ikke noe som blir returnert med mindre det er en feil med den. Altså ikke får skrudd på og sånn. Og returnerte varer som er ødelagt og brukt, blir kasta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må nesten bruke flammekaster og motorsag for å komme inn i forpakningen ting kommer i. Da er jeg mere bekymret for truser og badetøy jeg kjøper på klesbutikker. For de blir prøvd på. 

Anonymkode: 97f82...537

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet jo ikke det helt sikkert, kan jo være de har en smart sak som forsegler perfekt. 

Men akkurat Kondomeriet tror jeg ikke tør gjøre noe som er ulovlig og hadde gjort dem konkurs deluxe. 

Anonymkode: 4e214...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg har kjøpt har som sagt vært omhyggelig fabrikkforseglet. Rene Fort Knox. Ingen hadde klart å pakke det ut, bruke det, pakke det inn så det så nytt ut og returnere det. INGEN. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo ikke det helt sikkert, kan jo være de har en smart sak som forsegler perfekt. 

Men akkurat Kondomeriet tror jeg ikke tør gjøre noe som er ulovlig og hadde gjort dem konkurs deluxe. 

Anonymkode: 4e214...626

Nei. Det er ikke butikkforsegling, det er fabrikkforsegling. Ser du for deg at nettbutikkene har et bakrom med 100 forskjellige forseglingsapparater for å klare å etterlikne innpakningen på hver eneste vare de selger, i tilfelle noen skulle returnere noe? Da er det billigere å kaste det. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Samboeren min leverte tilbake en vibrerende penisring da den ikke "løftet taket".

Jeg turte ikke, men han fikk byttet den. Aner ikke hva de gjorde med den da.

Anonymkode: dd668...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange skriver vil man ofte kunne merke at pakken har vært åpent tidligere. Men selvsagt vil det alltid være en risiko. Men hvordan vet man at noen ikke har spyttet på frukt i butikken man kjøper, eller at noen ikke har brukt nåler til å sprøyte gift inn i melkekartongen, eller presser nåler inn i sjokoladen… man kan aldri vite.

Jeg vasker nå alltid leketøy når jeg kjøper et nytt ett, desinfiserer det, og satser på at om det har vært brukt tidligere så har jeg vasker bort alle spor av det. Men jeg er temmelig sikker på at utsalgssteder vil få mye trøbbel om noen skulle klare å vise at de har fått et brukt leketøy. Til og med Elkjøp ol. butikker må selge varer som er levert inn merket som «B-vare», med beskjed om at det er brukt.

Anonymkode: 7ffa6...e42

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min leverte tilbake en vibrerende penisring da den ikke "løftet taket".

Rett i "biohazard"-avfallet, tipper jeg. :smil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går mest sannsynlig i søpla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktet er så forseglet fra fabrikk, at du umulig kan åpnet det uten at det merkes. Aldri opplevd noe problemer med det jeg har bestilt, å jeg har handlet en del fra flere ulike nettbutikker 🙈 

Anonymkode: cc7b3...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Produktene har så stor fortjeneste at om noen så % kommer i retur så har det null å si. 

Anonymkode: 22f18...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Alt jeg har kjøpt har som sagt vært omhyggelig fabrikkforseglet. Rene Fort Knox. Ingen hadde klart å pakke det ut, bruke det, pakke det inn så det så nytt ut og returnere det. INGEN. 

Nei, det ser ikke nytt ut når de returnerer, men når de returnerer, tror du at det blir kastet? Kondomeriet vil jo ikke tape penger. Om de kaster alt som blir returnert, går de konkurs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra måte å lyve seg ut av kjønnssykdommer da

"Herregud, jeg har ikke vært utro sier, klamydiaen er sikkert fra den skitne second hand dildoen fra kondomeriet, var sikkert en brukt de sendte!"

Anonymkode: c2074...feb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det ser ikke nytt ut når de returnerer, men når de returnerer, tror du at det blir kastet? Kondomeriet vil jo ikke tape penger. Om de kaster alt som blir returnert, går de konkurs. 

https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/orgasmegaranti/
De har policy når det kommer til returnerte varer, de destrueres;

Hva skjer med produktet jeg leverer inn?

Alle sexleketøy som har kommer til oss via orgasmegaranti eller reklamasjon blir umiddelbart kastet, og sendt til miljøvennlig destruering. Disse produktene er aldri på samme sted eller i nærheten av varene som sendes ut til våre kunder. På den måten kan vi være helt sikre på at ingen av produktene kan havne for omsalg. Du har en garanti for at du får et flunkende nytt sexleketøy når du handler hos oss.

Anonymkode: 7ffa6...e42

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...