Gå til innhold

Har du noengang utgitt deg for å være en turist i hjembyen? Altså late som at du kommer fra et helt annet sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og at du trenger hjelp? 

Anonymkode: 10200...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten.. later som jeg er innflytter for turister og ukjente.  Orker ikke alle spørsmål om stedet. Jeg interesserer meg såå lite for lokal samfunnet jeg bor i.. Jatter med bygdas kunder. Men gir blanke faen i hva som skjer her jeg bor.

Anonymkode: 77ada...f4c

Skrevet

Ja det har jeg gjort for å slippe å få bot når jeg glemte penger og måtte snike på bussen.

Latet som om jeg var turist som ikke visste noen ting. Snakket engelsk og kontrolløren gikk fem på.😀

Anonymkode: bb822...57b

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Nesten.. later som jeg er innflytter for turister og ukjente.  Orker ikke alle spørsmål om stedet. Jeg interesserer meg såå lite for lokal samfunnet jeg bor i.. Jatter med bygdas kunder. Men gir blanke faen i hva som skjer her jeg bor.

Anonymkode: 77ada...f4c

Det er noe beundringsverdig ved det. 

Skrevet

Om jeg må spørre om veien til noe superlett noe jeg burde ha visst hvor var, skifter jeg dialekt og later som jeg kommer fra annen kant av landet…

Anonymkode: b5715...124

Skrevet

Jepp. Hender seg jeg later som om  jeg engelsk og here only for a few days - når det kommer til gateselgere med strøm/mobiltilbud og sånn. Og noen ganger også dersom jeg ikke finner frem til nye steder jeg skal. 

Anonymkode: 510e6...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...