Gå til innhold

Tips for doggystyle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei min kone er mye lavere enn meg og det er litt vanskelig med doggy. Jeg får ikke penetrert mer jevne støt. Hva er tipsene, funker det beste om dama er høy? 

Anonymkode: dc491...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor står dere da? Har dere eksperimentert med at du står ved senga og hun rygger mot kanten? Spørs hvor høy sengen er.

Anonymkode: 028b1...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere begge står på kne, så er eneste utvei, at hun samler beina, og du skrever på utsiden. Da kan du justere høyden som du vil. 

Anonymkode: 3a7e6...a43

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan stå på knærne på sengekanten og du står bak(vanlig), treffer himmelsk her 😍😍😍

Anonymkode: e68d2...77c

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en pute ut av sofaen, og med i sengen. Hvis ikke det fungerer får du begynne å tøye ut. Du høres å være lite fleksibel.

Anonymkode: 591fc...869

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ta en pute ut av sofaen, og med i sengen. Hvis ikke det fungerer får du begynne å tøye ut. Du høres å være lite fleksibel.

Anonymkode: 591fc...869

Puter er tingen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Sphere said:

Puter er tingen! 

Det finnes jo spesiallagede "sexputer", litt som sofaputer.  Noen er kileformede,  med to av dem kan man jo til og med justere høyden rimelig nøyaktig.

Forøvrig er det jo oftest lettere å være kreativ mtp. knullestillinger med små, nette damer. 1.60 og 55 kilo er jo vesentlig mer håndterbart enn 1.85 og 80 kilo, f.eks. 

Om man virkelig ønsker å optimalisere knullestillinger osv, finnes det vel senger som er elektrisk høydejusterbare.  Ellers er jeg helt enig i å ha henne på knærne i senga, og stå på gulvet selv. Utmerket stilling for å knulle hardt og lenge 😁

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun kan stå på knærne på sengekanten og du står bak(vanlig), treffer himmelsk her 😍😍😍

Anonymkode: e68d2...77c

Dette fungerte supert med ca. 30 cm høydeforskjell. Er også en mulighet å justere ut fra hvor mye hun samler beina når hun står på kne på sengekanten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte menn klarer å tre dama på kuken når du holder henne i luften. 

Anonymkode: 9e214...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...