AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Bare jeg sitter en liten stund, føler jeg at jeg stivner helt i hofte, korsrygg og nakke. Må ofte tøye og bøye. Er ikke 40 år enda, så er veldig redd for hvordan det kommer til å utvikle seg. Jeg blir bare mer og mer stiv og vond. Egentlig hele tiden, men mest bare jeg sitter i ro ei lita stund. Noen som har det likt? Anonymkode: 56e87...475
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Kanskje du har mye inflammasjon i kroppen? Hvordan er kostholdet og livsstilen? Stress? Anonymkode: 45545...041
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du har mye inflammasjon i kroppen? Hvordan er kostholdet og livsstilen? Stress? Anonymkode: 45545...041 Jeg har mye stress i kroppen pga psykiske plager. Hatt i mange mange år. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det, annet enn å prøve å leve med det. Men kroppen blir da bare værre. Anonymkode: 56e87...475
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Ett råd. Trening. Daglig. Anonymkode: 4b9ea...de3 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 Jeg var stiv i kroppen til jeg fant denne artikkelen. Det forsvant sammen med vondter i kroppen, sure oppstøt, håravfall, forstoppelse osv. med tipsene hans: https://www.medicalmedium.com/blog/epstein-barr-virus Anonymkode: 2e2a5...954
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Ville tatt en tur til fastlegen å tatt litt blodprøver, bare for å sjekke at alt er i orden. Kan også varmt anbefale psykomotorisk fysioterapi. 😊 Anonymkode: fd8a0...e71
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville tatt en tur til fastlegen å tatt litt blodprøver, bare for å sjekke at alt er i orden. Kan også varmt anbefale psykomotorisk fysioterapi. 😊 Anonymkode: fd8a0...e71 Jeg har både vært til legen, og prøvd psykomotorisk fysioterapi. Blitt henvist til mr av rygg, der fant de ingenting. Fikk noen få øvelser av psyk.fysio, men føler ikke det hjelper. Var så små ting som å stå riktig, ikke vippe frem eller bak, og andre småting. Lærte en liten ting hver gang, og det kostet penger. Men takk for forslag. Anonymkode: 56e87...475
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ett råd. Trening. Daglig. Anonymkode: 4b9ea...de3 Jeg trener en del, gjør iallfall øvelser hver dag. Men styrketrening føler jeg at jeg blir enda mer stiv av. Vet at styrketrening er bra for kroppen, men blir bl.a enda mer stiv i skuldrene og nakken av det. :/ Anonymkode: 56e87...475
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 Usj, jeg har det på samme måte og blir også stivere av styrketrening. Begynte for noen år siden etter fødsel og krevende barseltid. Hjelper litt å trene lett kondis og tøye og trene yoga.. men er liksom en evig kamp og savner å kunne trene skikkelig hard styrke og føle meg amazing etterpå 😂 Er akkurat blitt 40 år og tenker som deg, hvordan skal dette bli hvis det fortsetter å bli verre 😳 Anonymkode: 2dc00...9c1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #10 Skrevet 26. november 2022 Ut på tur i skog og mark og fjell, i regn og sol, tidlig og sent, året rundt. Anonymkode: bacbc...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #11 Skrevet 26. november 2022 Varme bad daglig. Anonymkode: 230c0...628 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #12 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg trener en del, gjør iallfall øvelser hver dag. Men styrketrening føler jeg at jeg blir enda mer stiv av. Vet at styrketrening er bra for kroppen, men blir bl.a enda mer stiv i skuldrene og nakken av det. 😕 Anonymkode: 56e87...475 Du må jo gi det mer enn en gang. Ordentlig effekt får du ikke før etter to måneder. Meld deg inn på treningssenter og tren variert (gå på timer). Gå tur hver dag du ikke trener. Trening er mer effektivt enn noen piller eller behandling. Anonymkode: ff94c...d02
Diry72 Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 Hvordan er stolen du bruker trådstarter? Har den korsryggstøtte? Anbefaler å gjøre øvelser som liggende bekkenløft, og hofteøvelser. Hvordan du sitter i stolen har jo veldig mye å si også.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #14 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.11.2022 den 21.35): Jeg var stiv i kroppen til jeg fant denne artikkelen. Det forsvant sammen med vondter i kroppen, sure oppstøt, håravfall, forstoppelse osv. med tipsene hans: https://www.medicalmedium.com/blog/epstein-barr-virus Anonymkode: 2e2a5...954 Da har du kanskje interesse av denne artikkelen, der den canadiske legen Gerry Schwalfenberg forteller hvordan han bruker å kurere ungdom med Epstein-Barr-infeksjon og få dem tilbake på skolen i løpet av ei uke? Det er fullstendig mulig å kurere EBV. Problemet er at det ikke finnes dyre, patenterte legemidler som gjør det. https://austinpublishinggroup.com/nutritional-disorders/fulltext/andt-v8-id1068.php Anonymkode: b2019...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå