AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Mamma mener bare traumatiserte mobbeofre eller resultat av omsorgssvikt bruker filter på sosiale medier og at det er relativt sjeldent brukt, jeg forsøker å åpne øynene hennes at så og si alle jenter og kvinner gjør dette og spesielt på instagram hvor så godt som alle jeg kjenner har filter. Jeg blir gal og sier hun er helt feil generasjon til å uttale seg. Hva mener dere? Anonymkode: 9009b...a48
Mezzosoprena Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Hun mener det er relativt sjeldent brukt?! 🤣
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Bruk av filter er ikke en av diagnosekriteriene for noen psykiske sykdommer. Anonymkode: 3a8f0...ddf
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Mange som bruker filter men tror ærlig talt psykisk syke ikke er en gruppe som overforbruker sosiale media eller filter. Anonymkode: 352b1...8cb
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Bruk av filter er ikke en av diagnosekriteriene for noen psykiske sykdommer. Anonymkode: 3a8f0...ddf Enig. Hun sier hun tenker «traumeansikt» hver gang hun ser noen med filter som ser stive og unaturlige ut. Ble irritert fordi 50% av de jeg kjenner bruker det og feeden er jo fullt av det. En sunn trend er det ikke, men traumer og mobbeofre må ikke ligge til bunn 😅 Anonymkode: 9009b...a48
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 9 minutter siden, Teatrica said: Hun mener det er relativt sjeldent brukt?! 🤣 Hun trakk selvsagt frem tre venninner av meg ssom tilfeldigvis er veldig naturlige og ikke bruker sminke osv som eksempel Anonymkode: 9009b...a48
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Mor har kanskje rett, det blir det samme som å kline flere lag med sminke og falske øyenbryn som ser ut som elektrikkertape. Anonymkode: 6befa...575 1
Mezzosoprena Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun trakk selvsagt frem tre venninner av meg ssom tilfeldigvis er veldig naturlige og ikke bruker sminke osv som eksempel Anonymkode: 9009b...a48 Joda, men er dette egentlig en diskusjon hvor dere trenger å komme til en enighet da? Kan ikke hun bare tro det hun vil, og så lar du det være med det?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 12 minutter siden, Teatrica said: Joda, men er dette egentlig en diskusjon hvor dere trenger å komme til en enighet da? Kan ikke hun bare tro det hun vil, og så lar du det være med det? Hehe jo forsåvidt, jeg bare ble irritert av hvor bastant hun var, jeg sa jeg kan vise henne instagrammen min og hun sa nei og nekter likevel for at jenter uten ødelagt selvbilde eller traumer bruker filter Anonymkode: 9009b...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå