AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Julebord ikveld å jeg glemte selvfølgelig å kjøpe det viktigste i dag, nemlig øyenbrynsgel til mine bustete øyenbryn som har begynt å leve sine egne liv, står nesten rett ut tips til hva jeg kan bruke som jeg har liggende hjemme fra før? Prøvde å ta litt hårspray på en q tip og pensle over men funker ikke Help meeee Anonymkode: f081a...1c8
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Spray på hårspray og legg heller papir rundt og vask vekk etterpå, hårspray på qtips så suger bare qtipsen det opp Anonymkode: 3c7b1...871
Gjest Vetatjegikkevet Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Du kan prøve aloevera gel eller vaselin om du har. Eller fargeløs lypsyl. Alt går lett vekk og skader ikke om det ikke funker 😊
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Aner ikke hva brynsgel er engang jeg 🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 76a0e...481
flusa Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Du kan også bruke mascara Ta bort overflødig mascara og gre igjennom. Holder hårene på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå