AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg skal ha med gave til adventskalender på jobb til mandag og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. 100 kr, ca. Mange/de fleste av kollegaene kjenner jeg ikke særlig godt siden jeg ikke er der hver dag og mange møter ikke opp til felles lunsj. Aldersspredning fra midten-slutten av tyveårene til ca seksti, med hovedvekt på 30-50-åringer. Ca 25 ansatte totalt, relativt få menn. De fleste med høy utdannelse, mange meninger og sterke preferanser/smak som varierer. Jeg har ingen anelse om hva jeg kan ha med som alle kan sette pris på. Noen tips? Anonymkode: d71b8...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Del Skrevet 25. november 2022 Skrapelodd, sjokolade, kaffe, en såpe Anonymkode: 24547...d83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 25. november 2022 #3 Del Skrevet 25. november 2022 Noe som kan spises. For eksempel litt ekstra god sjokolade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Del Skrevet 25. november 2022 Konfekt. Eller skrapelodd som nevnt over her, det syns jeg var et godt forslag. Anonymkode: b74a2...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Del Skrevet 25. november 2022 Nidar favoritter og en nisse? Anonymkode: b2271...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Del Skrevet 25. november 2022 Sjokolade har jeg tenkt på, det ender vel fort med det. Noen tips til noe som er virkelig godt og som fås til 100 kroner? En del av kollegaene mine er veldig kvalitetsbevisste. 4 skrapelodd synes jeg blir litt stusselig, men det kunne vært aktuelt å supplere med ett hvis jeg fant noe til 70-80 kroner. Takk for innspill uansett! God kaffe er et minefelt, det er kollegaer som maler sine egne bønner som bare kjøpes på en eneste kaffebar 5 mil unna osv. Pynteting og nisser tror jeg ikke ville falle i smak hos de kvalitetsbevisste, såpe blir jo litt kjønnet, men det er veldig fint med mange tips! Takk! Anonymkode: d71b8...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Del Skrevet 25. november 2022 Flaxkalender var en stor hit hos oss i fjor Anonymkode: bb264...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Del Skrevet 25. november 2022 Når alle er så snobbete både når det gjelder ting, kaffe og sjokolade må dere nok høyne summen, kanskje tredoble den for å få noe folk ikke kaster rett i søpla. Anonymkode: 336ad...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #9 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Flaxkalender var en stor hit hos oss i fjor Anonymkode: bb264...6b1 Det har jeg faktisk tenkt på, men plutselig blir min gave trukket 20. desember og det blir jo litt rart. Anonymkode: d71b8...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #10 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når alle er så snobbete både når det gjelder ting, kaffe og sjokolade må dere nok høyne summen, kanskje tredoble den for å få noe folk ikke kaster rett i søpla. Anonymkode: 336ad...408 Jeg sitter ikke i festkomiteen, så det er nok ikke opp til meg. Anonymkode: d71b8...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 25. november 2022 #11 Del Skrevet 25. november 2022 Kjøp en eske Ferrero Rocher. Koster rett under 100 kroner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #12 Del Skrevet 25. november 2022 tirben skrev (2 minutter siden): Kjøp en eske Ferrero Rocher. Koster rett under 100 kroner. Supert tips! Takk. Anonymkode: d71b8...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #13 Del Skrevet 25. november 2022 Altså, skrapelodd o.l er noe jeg selv godt kunne tenkt meg. Men er det virkelig ingen arbeidsplasser som har en Akan policy som sier noe om at alkohol og pengespill ikke er greit på arbeidsplassen? Finnes mange som har/har hatt alkoholproblemer og/eller spilleproblematikk og som ikkebør motta slikt i gave. Anonymkode: ecc75...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelupp.. Skrevet 27. november 2022 #14 Del Skrevet 27. november 2022 Julehefte, sjokolade, julelue med lys, julesokker, julepynt, konfekt osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå