Gå til innhold

Når fwb kaller deg "kjære"…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kalte meg "kjære" da vi lå i senga. Ikke noen seksuell setting. 
Noen flere som har opplevd det? 

Anonymkode: a010c...263

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig.

Nei, har ikke opplevd akkurat det

Skrevet

Trenger ikke bety noe som helst. Har blitt kalt kjære jeg også, men var ikke god nok til å date seriøst. 

Anonymkode: c59c7...c67

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke noe å ta seriøst! Ble kalt det jeg også, for å få sex.

Anonymkode: f58b3...f9d

• Liker 5
Skrevet

Opplevd det ja. Er jo derfor fuckboys får mye damer og lett tilgang.

De er flinke med ord og oppførsel.

Anonymkode: 92dbf...7ca

• Liker 6
Skrevet

Menn er full av drittprat. Se på en manns handlinger. En mann som vil ha deg til å stille for forpliktelsesløs sex elsker deg ikke, samme hva skulle kalle deg. 

Anonymkode: 0d53e...fd0

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Kommer mye an på setting, hva dere gjør ellers? Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 48677...5b7

• Liker 1
Skrevet

Jada. Kjære, elskling, dama mi osv. Også er jeg den beste han har ligget med, og han trenger ingen andre enn meg. 

Det er som andre skriver her, dette er menn som har knekt koden. De vet hva de skal si og gjøre for å få en kvinne på kroken. 

Er falskt det han sier, men blir du kåt av det, så er det jo vinn-vinn

Anonymkode: 827b8...586

• Liker 3
Skrevet

Ts her. 

Det er jeg som ikke vil ha noe forhold til han, og vi er godt voksne. Har hatt dette forholdet en stund, men han har aldri kalt meg kjære før. 
Han er heller ikke noen fuckboy som har en kø av damer å velge i. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts her. 

Det er jeg som ikke vil ha noe forhold til han, og vi er godt voksne. Har hatt dette forholdet en stund, men han har aldri kalt meg kjære før. 
Han er heller ikke noen fuckboy som har en kø av damer å velge i. 

Hvor gamle er dere da?

Anonymkode: 48677...5b7

Skrevet

Svært så negative dere er til menn her.... Kanskje han faktisk er glad i henne som person selv om de ikke ee kjærester 

Anonymkode: b7f53...f91

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han kalte meg "kjære" da vi lå i senga. Ikke noen seksuell setting. 
Noen flere som har opplevd det? 

Være ekstra obs på når han kaller deg kjære osv, gutter har en tendens til å si ting de ikke mener under/etter sex som  egentlig ikke har noe mening

Anonymkode: 800f4...4de

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Svært så negative dere er til menn her.... Kanskje han faktisk er glad i henne som person selv om de ikke ee kjærester 

😂Vi har blitt såra for mange ganger, all men are the same!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

All menn er like? Så Hitler = Kong Harald? 

Når jeg sier noe pent til ei dame, så mener jeg det. Her er det TS (dame) som ikke vil ha forhold. Så hetser dere mannen i denne settingen? Det er jo kvinnen som ikke vil ha forhold i utgangspunktet! Likevel får menn generelt, og mannen i denne settingen kjeft? 🤔

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når jeg sier noe pent til ei dame, så mener jeg det. Her er det TS (dame) som ikke vil ha forhold. Så hetser dere mannen i denne settingen? Det er jo kvinnen som ikke vil ha forhold i utgangspunktet! Likevel får menn generelt, og mannen i denne settingen kjeft? 🤔

Jeg snakker bare av erfaring jeg🤷🏼‍♀️ Vår generasjon er ikke akkurat den beste å forelske seg i vil jeg si. Jeg har også hatt fwb som jeg ikke har ønsket forhold med for å spare meg selv for kjærlighetssorg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes du drar det første eksempelet i en ekstrem retning. Og det med at det var ts/dama som ikke ville ha forhold, var en opplysning som kom senere i tråden, da mange allerede hadde svart :)  Og selvfølgelig er det mange menn som mener det de sier, men også maange som lyver og bullshiter for å få seg noe. Og før man kjenner vedkommende, i startfasen av en datingrelasjon for eks, så er det etter min erfaring veldig lurt å ta utgangspunkt i at det en mann sier til deg «du og jeg hadde vært et fint par» eller hva en annet som kommer, bare er tull. Til man ser at vedkommende virkelig mener det han sier, via handling. 

Anonymkode: 7b329...bce

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Trenger ikke bety noe som helst. Har blitt kalt kjære jeg også, men var ikke god nok til å date seriøst. 

Anonymkode: c59c7...c67

Du kan jo spørre hva han mente med det? Vi har desverre ikke svaret. Men hadde ikke hengt meg opp i det. Sjefen min kaller meg innimellom kjære og. Er for å være hyggelig.

Anonymkode: fa547...7eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Åh, å få oppleve å være så ung og naiv igjen, hva hadde jeg ikke gitt for å få oppleve det. Menn sier det de kan for å få sex. Det er alt menn tenker på.

Anonymkode: 6f269...a03

• Nyttig 3
Skrevet

Min kalte meg kjære på telefonen i går. Tenkte ikke noe over det før jeg leste det her. Men vi er veldig glade i hverandre da.

Anonymkode: d2b4d...2ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Selv om noen menn har såret deg så betyr det ikke at alle menn er like. 
Må være trist å ha en sånn innstilling. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...