Gå til innhold

Damer som liker å bli bitt (kun lett)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å bite damer lett på rumpeballene, øreflippene og kinnet. Ikke noe hardere enn at det gjør vondt. Får som regel god respons, men her om dagen var det en ONS som sa au.

Ble derfor usikker på om dette faktisk er noe damer liker?

Anonymkode: 91135...47f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg liker å bite damer lett på rumpeballene, øreflippene og kinnet. Ikke noe hardere enn at det gjør vondt. Får som regel god respons, men her om dagen var det en ONS som sa au.

Jeg er dame og jeg elsker det🤤

Anonymkode: 7da3b...f54

• Liker 1
Skrevet

Litt småbiting kan være sexy i kampens hete, men det er en hårfin grense. Kan lett bikke over til å bli avtennende om du biter for hardt.

Anonymkode: 8fe87...6c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt småbiting kan være sexy i kampens hete, men det er en hårfin grense. Kan lett bikke over til å bli avtennende om du biter for hardt.

Anonymkode: 8fe87...6c6

Dette!!👆🏻👌🏻

Skrevet

Han biter meg, jeg sier au. Det er jo litt vondt men samtidig deilig. Har bitemerker på rumpa og nedover låret bak i dag faktisk, noen ble litt ivrig i går 🤭

Anonymkode: e9147...621

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

SPØR DEM! 
Ikke gjør noe som kan gjøre vondt, uten samtykke! Hvorfor er dette så vanskelig å skjønne? 

Skrevet

Bit meg på hælene eller rumpeballene, det gir deilige kriblinger. Ingen andre steder takk😁

• Nyttig 1
Skrevet

Nei det liker jeg ikke. 

Anonymkode: 16dc7...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...