AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Julekalender jobb. Er det innafor med øl i den? Jeg har fått 3 øl fra Nøgne Ø i en gave av en nabo som takk. Det er øl fra Polet fra Nøgne Ø. De koster 60-80 kr på polet. Jeg liker ikke øl. Hvor teit er det å ta med som en kalendergave? Er spesialøl.. Hvor mange liker sånn? Anonymkode: a5492...c07
Ullvott Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Som hovedregel ville jeg sagt nei. Dette fordi du ikke nødvendigvis vet hvem som bør unngå alkohol. Og enkelte arbeidsgivere har bevisste regler om alkohol i personalreglementet. Men på den annen side: det kommer veldig an på de lokale forholdene, og hvis man er HELT sikker på at det er innafor på sin arbeidsplass så er det i orden. Det at du trenger å spørre er egentlig et tegn på at du bør unngå det.
Taluno Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Jeg ville heller gitt de i julegave til noen du kjenner. Eller gi dem videre til noen andre som takk!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Mange arbeidplasser har regler vedrørende alkohol. Ville ikke gitt. Uting om det plutselig er en tidligere alkoholiker som trekker den gaven Anonymkode: 3131a...d83
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 Alkohol som gave bør unngås på arbeidsplassen. Dette fordi du ikke vet hvem som evt. ikke bør få en slik gave, eller som har en partner som gjør at de ikke bør ha slike ting i hus. Anonymkode: e5172...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå