Gå til innhold

Tilbud på barnevogn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

I dag er det jo black friday og det er veldig mange tilbud ute i denne jungelen. 
vi har sett på EmmaLjunga NXT90 2023-modell (fargen Lounge black) med komplett pakke (base, liggedel, sittedel, bilstol og adapter). Base til bilstol kommer utenom. Jeg har vært inne på de fleste sider og prøvd å finne de beste tilbudene og prøvd å bygge mine egne pakker for å se hva som er billigst. 

vi vurderer å kjøpe vognen i dag da det er en del tilbud, men er veldig usikker på om vi kan gå på en smell å få er bedre tilbud på nyåret?

Ville dere kjøpt vogn nå eller ventet til nyåret og kanskje få en bedre pris da? (Vet det er umulig å si noe om, men kan hende noen av dere har erfaring med dette fra tidligere kjøp av barnevogn) 

og noen som vet hvem som har den billigste vognen som vi leter etter?

Anonymkode: 54c7b...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmaljunga er svært sjelden på tilbud, så om dere har funnet til tilbud som faktisk inkluderer emmaljunga, og det er den dere vil ha, ville jeg gått for det. Det er klin umulig for noen å spå hvilke tilbud som kommer i fremtidn. 

Anonymkode: 256f9...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på finn.no også...vet om folk som bytter vogner som de bytter truser he he ..

Og de selger nesten helt nye vogner til billig penge..

Tuller ikke...er med på vognside på Facebook og folk kjøper vogner bare hvordan de ser ut..uten p tenke på om de får plass i bilen...eller hvordan de er p kjøre etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte akkurat sånn tilbud i juni i år. 10000kr for alt, outdoor.Da skulle de selge ut 2022 modellene før 2023.synes det var masse tilbud hele våren på nxt90 😊

Husk barnas hus har prismatch på alle nettbutikker og fysiske butikker, så bare å vise de tilbudet så skal du få det hos dem. 

Anonymkode: aa038...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi brukte akkurat sånn tilbud i juni i år. 10000kr for alt, outdoor.Da skulle de selge ut 2022 modellene før 2023.synes det var masse tilbud hele våren på nxt90 😊

Husk barnas hus har prismatch på alle nettbutikker og fysiske butikker, så bare å vise de tilbudet så skal du få det hos dem. 

Så nå at du fikk bilstol og adapter i tillegg. 

Hos meg kom dette utenom. Da hadde jeg nok slått til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...