AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Det må suge ekstra mye å være fattig nå. Var nettop på senteret og det bugnet av folk. Blir nok ny shoppingrekord denne jula og. Hvordan føles det for dere fattigeste som er de eneste som rammes / rammes hardest? Anonymkode: 09682...d20 3 1
Populært innlegg Leo Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 25. november 2022 (endret) Jeg lurer aller mest på hvordan det føles å ha så store mentale begrensninger at man har glede av å lage tråder på KG for å rakke ned på fattige, uføretrygdede, aleneforeldre, overvektige osv. osv. Endret 25. november 2022 av Leo 33 5 12
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Jeg er aldri på kjøpesenteret, og jeg har det greit uten å kjøpe ting hele tida. Kjøpte meg litt varme klær i dag og er glad for det, ikke alle som har råd til det i år. Glad jeg er minimalist, det passer fint med å ha minstesum aap. Jeg bryr meg lite om hva andre kjøper og gjør. Anonymkode: 2bab5...db4 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det må suge ekstra mye å være fattig nå. Var nettop på senteret og det bugnet av folk. Blir nok ny shoppingrekord denne jula og. Hvordan føles det for dere fattigeste som er de eneste som rammes / rammes hardest? Anonymkode: 09682...d20 Alt tyder på det motsatte. Det var på nyhetene senest i går. Anonymkode: 064c1...22a 4 2 4
Chomsky89 Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Var nettop på senteret og det bugnet av folk. Tror du kjøpesenterene i land med adskillig lavere median kjøpekraft er tomme eventuelt sjeldent fulle av folk? folketetthet på kjøpesenter er ikke akkurat noe mål på median kjøpekraft i et land. Endret 25. november 2022 av Chomsky89 6 1 2
Sofakona Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Hvorfor lage en slik tråd. ?? Vil du at fattige skal si stakkers oss etc... Det som suger p være fattig nå er ikke å ikke kunne kjøpe masse gaver .men å ikke kunne kjøpe mat...eller strøm regning. 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 Har lite å rutte med - så nettopp derfor handler jeg idag Fornyet litt i garderoben på 40 %, ikke kjøpt annet enn undertøy på minst to år nå. Men gidder jo ikke betale mer enn jeg må, så har utsatt kjøp til denne dagen. Samme med et par planlagte julegaver, og noen småting til huset som var utslitte/ødelagte. Har en lite penger er det smart å kjøpe det en trenger på salg. Anonymkode: 163b2...305 5
Peanut Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 Unødvendig tråd (som svært mange andre tråder her inne) 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #10 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det må suge ekstra mye å være fattig nå. Var nettop på senteret og det bugnet av folk. Blir nok ny shoppingrekord denne jula og. Hvordan føles det for dere fattigeste som er de eneste som rammes / rammes hardest? Anonymkode: 09682...d20 Jeg synes det er nedgang Anonymkode: 67524...f6b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #11 Skrevet 25. november 2022 Hvordan vet du at folkene på kjøpesenteret var rike...? Tror du at fattige folk ikke kan smile på kjøpesenter..? Anonymkode: 95640...ab7 6 1 2
Sofakona Skrevet 25. november 2022 #12 Skrevet 25. november 2022 Peanut skrev (2 minutter siden): Unødvendig tråd (som svært mange andre tråder her inne) Enig... dessverre tror jeg det vil komme flere utover desember... Tydligvis mange som føler seg bedre en andre og lage tråder om fattige. Dessverre ser ikke mange lenger en sin egen nese.. 1 1
Shackle Skrevet 25. november 2022 #13 Skrevet 25. november 2022 Liker hvordan du tror alle som er på senteret og handler i dag faktisk har mye penger. Ofte så er det slike dager som dette de fattige er ute og handler, mens folk med mye midler velger å gå utenom store shopping dager for å unngå kaoset som "black friday" medbringer. 11 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #14 Skrevet 25. november 2022 Hater kjøpesenter, men unner alle som liker det å være der 🙂. Er nok både rike og fattige der i dag, på blakk fredag 😉 Anonymkode: 7d711...a17 3
Sofakona Skrevet 25. november 2022 #15 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hater kjøpesenter, men unner alle som liker det å være der 🙂. Er nok både rike og fattige der i dag, på blakk fredag 😉 Anonymkode: 7d711...a17 Jeg har ikke vært på handlesenter..men fikk kjøpt en gave til mitt barn som har kostet 799 og nå 99 kroner. Velig fornøyd med det:) 1 1
MyCupOfTea Skrevet 25. november 2022 #16 Skrevet 25. november 2022 Det må suge ekstra mye å synke så lavt som å komme med et slikt frastøtende søppel-innlegg? 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #17 Skrevet 25. november 2022 Du vet vel kjent medaat mennsker ar flokkskapninger til liks med mange dyrearter. Og de følger ofte samme råsa til liks med saueflokken , reinsdyren o.l. Går lederen utfor stupet så følger de andre etter, og tilsvarende instinktet har mennesker også. Anonymkode: 4292e...6ff
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #18 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det må suge ekstra mye å være fattig nå. Var nettop på senteret og det bugnet av folk. Blir nok ny shoppingrekord denne jula og. Hvordan føles det for dere fattigeste som er de eneste som rammes / rammes hardest? Anonymkode: 09682...d20 Forstår ikke helt poenget med dette innlegget. Føles ut som at det bare er for å tråkke mer på de fattige🤷♀️ Selv er ikke blant de aller fattigste, men har heller ikke mange kronene til overs hver mnd. Og jeg var på kjøpesenteret i dag. Hvorfor? Fordi det er Black friday. Jeg har den siste uken skrevet julegaveliste og fulgt med på prisene. Dermed har jeg gjort noen veldig gode kupp i dag, spart mye penger. Syns også det var overraskende få mennesker på kjøpesenteret og ellers i byen her i dag. Normalt sett pleier det å være ganske stappfullt på en dag som dette, mens i dag var det veldig stille og rolig Anonymkode: 57c83...d25 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #19 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det må suge ekstra mye å være fattig nå. Var nettop på senteret og det bugnet av folk. Blir nok ny shoppingrekord denne jula og. Hvordan føles det for dere fattigeste som er de eneste som rammes / rammes hardest? Anonymkode: 09682...d20 Så fint da! Send en mail til Ida Wolden Bache (som garantert ikke har like god oversikt over den økonomiske situasjonen og forbruket i Norge som deg), så hun fortsetter med triple rentehevinger hver tredje måned i årene fremover. Mye og gå på åpenbart, ut fra dine ekspertvurderinger! Anonymkode: 062a0...784
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #20 Skrevet 25. november 2022 Jeg er fattig men smilte fordi det er hyggelig og gå og titte og det er så pent pyntet, og det er fint å komme seg ut litt. Jeg er vant til å ikke ha råd til ting så det er ikke noe anderledes enn vanlig. Anonymkode: a3401...0b2 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå