Gå til innhold

Byttedag leker/klær til julegavebruk etc, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært med på en enkel byttekveld med barneleker og eller klær, enten i barnehage/skole, med venner/familie etc, altså ikke et enormt arrangement men likevel, som vil dele erfaring ift hvordan ting ble gjort, var det suksess, eller syns folk det var mest teit og bidro ikke? 

Anonymkode: 16a83...ccd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger for øvrig ikke være ifb jul når jeg tenker meg om. Bare generelt, men lavterskel og ikke et stort arrangement. 

Skrevet

Det var noe slikt i bhg vår ifbm fn-dagen. Det var dessverre mye ræl, virket som om folk brukte det til å kvitte seg med gammelt drit uten å måtte dra på gjenvinningsstasjonen... 

Anonymkode: 2b0d1...61a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det var noe slikt i bhg vår ifbm fn-dagen. Det var dessverre mye ræl, virket som om folk brukte det til å kvitte seg med gammelt drit uten å måtte dra på gjenvinningsstasjonen... 

Høres ut som noe ala loppis. Kunne man ta med så mye man ville? Var det satt noen form for "regler"? Typ ta med 1 leke å bytte i 1 annen. Ta med 2, bytt i 2. Elns

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Høres ut som noe ala loppis. Kunne man ta med så mye man ville? Var det satt noen form for "regler"? Typ ta med 1 leke å bytte i 1 annen. Ta med 2, bytt i 2. Elns

Tror det var bytting som en ting for en ting. Fikk "bonger" tror jeg, for hver ting man leverte inn, så kunne man kjøpe andre ting for bongene. 

Så det lå mye drit igjen da det hele sluttet, så da var det plutselig bhg sitt problem å bli kvitt alle de halv-ødelagte lekene og klærene som lå igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror det var bytting som en ting for en ting. Fikk "bonger" tror jeg, for hver ting man leverte inn, så kunne man kjøpe andre ting for bongene. 

Så det lå mye drit igjen da det hele sluttet, så da var det plutselig bhg sitt problem å bli kvitt alle de halv-ødelagte lekene og klærene som lå igjen. 

Ikke sant, det er slike erfaringer som er kjekt å ha. At noen har ansvar for det som blir igjen, slik at man ikke står der og bare "ja såååå" 😅 Det er lurt å ha en plan for nettopp slikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...