AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Har så lyst på disse skoene men er redd jeg kommer til å angre. Synes de er fine med det ullet inni? men er usikker på om det blir stygt etterhvert? De ser ganske så varme ut med det ull greiene inni, men… Hva tenker dere? https://www.milrab.no/sko/fritidssko/timberland-6in-premium-shearling-lined-wp-ws-wheat-38/ Anonymkode: b14b7...2c6 1
Nevian Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Jeg har så å si samme type, bare annet merke. Synes de er helt topp, men jeg slet før med at ulla inni nederst mot hælen slites av, så på disse begynte jeg å legge på teip i bakkant for å ikke gnisse mot ulla. Funker kjempebra 🙂 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Klassikere, selv om jeg også sliter med at man drar av foret i hælen. Særlig på den ene foten. Man har jo aldri identisk størrelse på føttene. Anonymkode: a0d05...896
MissPierce Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Har disse skoene selv, og er kjempe fornøyd. Har ikke slitt i stykker helen inni enda, men vet det kommer. For dere som sliter helen i sko, så kan jeg virkelig anbefale disse. Har de i flere sko, og det forlenger livet til skoene leeeeenge. Har hatt flere typer, men disse er glatte. Så de er best. De sitter godt på de fleste sko, er bare i ett par de ikke har sittet godt. Der tok jeg bare bitte litt negle lim i kanten på ene siden, og nå har de sitter i mange mnd uten å vise tegn til å løsne. https://dl.wish.com/ecyX9 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 Nevian skrev (23 timer siden): Jeg har så å si samme type, bare annet merke. Synes de er helt topp, men jeg slet før med at ulla inni nederst mot hælen slites av, så på disse begynte jeg å legge på teip i bakkant for å ikke gnisse mot ulla. Funker kjempebra 🙂 Takk for svar og tips Anonymkode: b14b7...2c6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 Og dere andre; takk for svar Da bestiller jeg 😍 Anonymkode: b14b7...2c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå