Gå til innhold

Timberland sko, usikker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har så å si samme type, bare annet merke. Synes de er helt topp, men jeg slet før med at ulla inni nederst mot hælen slites av, så på disse begynte jeg å legge på teip i bakkant for å ikke gnisse mot ulla. Funker kjempebra 🙂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Klassikere, selv om jeg også sliter med at man drar av foret i hælen. Særlig på den ene foten. Man har jo aldri identisk størrelse på føttene. 

Anonymkode: a0d05...896

Skrevet

Har disse skoene selv, og er kjempe fornøyd. Har ikke slitt i stykker helen inni enda, men vet det kommer.

For dere som sliter helen i sko, så kan jeg virkelig anbefale disse. Har de i flere sko, og det forlenger livet til skoene leeeeenge. Har hatt flere typer, men disse er glatte. Så de er best. De sitter godt på de fleste sko, er bare i ett par de ikke har sittet godt. Der tok jeg bare bitte litt negle lim i kanten på ene siden, og nå har de sitter i mange mnd uten å vise tegn til å løsne. 

https://dl.wish.com/ecyX9

Screenshot_20221126_005340_com.contextlogic.wish.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Nevian skrev (23 timer siden):

Jeg har så å si samme type, bare annet merke. Synes de er helt topp, men jeg slet før med at ulla inni nederst mot hælen slites av, så på disse begynte jeg å legge på teip i bakkant for å ikke gnisse mot ulla. Funker kjempebra 🙂

Takk for svar og tips :) 

Anonymkode: b14b7...2c6

Skrevet

Og dere andre; takk for svar :) 

Da bestiller jeg 😍

Anonymkode: b14b7...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...