Gå til innhold

Nyttig gave til barnehagen/ansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bytte barnehage, og jeg har så lyst til å gi en gave til de ansatte. Ønsker gjerne noe som kommer de til nytte i løpet av arbeidsdagen eller noe sånt, men det er kanskje ikke mulig? Kan også være en leke/utstyr til avdelingen, men igjen, målet er at det er de ansatte som nyter godt av det, ikke eier (kommunen) eller styrer. 

Noen tips? 

Anonymkode: f11a9...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fruktkurv, godteri, massasjepute...

Anonymkode: e373f...2ff

Skrevet

Noe spiselig er alltid bra :) Evt legge ved en kaffepose og :)

Skrevet
saltvann skrev (2 minutter siden):

Noe spiselig er alltid bra :) Evt legge ved en kaffepose og :)

Spiselig får de fast hver sesong fra FAU, så skulle gjerne hatt noe annet/ikke som det vanlige, om du skjønner?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fruktkurv, godteri, massasjepute...

Anonymkode: e373f...2ff

Massasjepute hørtes ikke så dumt ut. Jeg har selv tenkt på sånne varmeposer man har i vottene? Elektrisk varmevest? Som de kan bytte på? Eller er det tåpelig? De er mye ut. 

Skrevet

Contigo termokopp? 

Anonymkode: 6430c...147

Skrevet

En time hos massør, jeg lover. Hvis det er money no issue

Anonymkode: 3b05a...ec3

Skrevet

Noe spiselig setter jeg stor pris på av slikt. Men eventuelt kjøp en bok eller annen leke etter aldersgruppa til avdelingen. 

Anonymkode: 07d54...3d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Massasjepute hørtes ikke så dumt ut. Jeg har selv tenkt på sånne varmeposer man har i vottene? Elektrisk varmevest? Som de kan bytte på? Eller er det tåpelig? De er mye ut. 

Ville ikke gått for noe de må bytte på, ei heller noe som må lades opp. 

Jeg ville ærlig talt gått for noe spiselig. Det er veldig vanskelig å finne noe som passer dem alle, og som ikke blir skuffe-fyll. 

Anonymkode: fad03...afe

Skrevet

Hvis du skal gi noe til alle ansatte som felles gave ville jeg valgt noe godt til pauserommet, massasjepute hørtes digg ut. Hvis du skal gi til ansatte på en avdeling kan votter, lue, ullstrømper osv være kjekt å få

Anonymkode: 2e686...d4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Contigo termokopp? 

Anonymkode: 6430c...147

En jeg kjenner arbeidet i barnehagen tidligere, og fikk faktisk en sånn kopp. Men jeg har ikke peiling på akkurat hva slags merke den var altså. 

Men greia ble uansett bare stående i skapet, og aldri brukt. Dette er jo alltid en risiko, uansett hvem man skal kjøpe julegaver til: At mottaker egentlig ikke trenger / liker julegaven noe særlig. Tror koppen bare ble tatt ut av emballasjen en gang (når hun skulle åpne gaven) men siden den gang har den bare blitt stående der - fremdeles helt ubrukt, så vidt jeg vet. 

:nissevink: 

Anonymkode: 7776e...573

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...