Gjest gjest i kveld Skrevet 25. oktober 2002 #1 Skrevet 25. oktober 2002 Var i en annen by og kortaut. tok mitt kort. Siden jeg ikke var kjent måtte de jo ringe å sjekke i min bank i min bank om jeg kunne få det igjen. Da det var i orden sier jeg at jeg måtte få ta ut noen kr samtidig. jeg hadde ikke en krone. Nei, var svaret. Vi gir ikke ut kontanter til andre bankkunder?????? Kunne vel tatt et gebyr? dette var dnb. Dette er norges dyreste bank, men de nekter andre bankkunder også. Så dårlig.
Gjest Bankansatt Skrevet 25. oktober 2002 #2 Skrevet 25. oktober 2002 Helt enig - veldig dårlig service! :o Jeg jobber i en liten bank - og SELVFØLGELIG så hjelper vi kundene - også de fra andre banker - når de trenger hjelp. Og det eksempelet du nevner - der yter vi hjelp, ingen tvil! 8) Jada - vi tar et gebyr fra andre bankers kunder, det koster faktisk mer å foreta en utbetaling fra andre banker enn vår egen! *Hvorfor være stor når man er lykkelig som liten"
Linnie Skrevet 25. oktober 2002 #3 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg skal ikke en gang begynne på min historie om hvor dårlig DnB er, de røvet meg for over 4000 kr!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Augustbrud02 Skrevet 25. oktober 2002 #4 Skrevet 25. oktober 2002 En del banker har virkelig dårlig service ja. Noe som jeg synes er helt utrolig er at f.eks Sparebank 1-kjeden eller Sparebank Øst-kjeden igjen har underavdelinger. Da jeg bodde en periode i Narvik var jeg kjempeglad da jeg fant en Sparebank 1-bank. Jeg har hatt konto der all min tid, men da jeg kom dit og skulle ordne ting fikk jeg ikke gjort det uten ekstra styr siden de var Sparebank 1 Nord-Norge og jeg tilhørte Sparebank 1 Drammen. Helt utrolig spør du meg, men jeg fikk heldigvis ordnet det tilslutt...
Gjest sexysadie Skrevet 25. oktober 2002 #5 Skrevet 25. oktober 2002 La oss boikotte dnb og overføre pengene våre til Surnadal sparebank
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #6 Skrevet 26. oktober 2002 sexisadie: du heter ikke a til etternavn??
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #8 Skrevet 27. oktober 2002 Jeg mente første bokstav i etternavn. Da mener jeg pikenavn. Vet ikke om du er gift. Stemmer vel godt at du har flyttet litt også?
Gjest sexysadie Skrevet 28. oktober 2002 #9 Skrevet 28. oktober 2002 Nei; Mitt etternavn begynner på en konsonant. Flyttet litt rundt er forsåvidt riktig nok....
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #10 Skrevet 28. oktober 2002 Hold deg til saken, er du snill. Å kritisere andres ordvalg får du gjøre et annet sted. Innlegget er fjernet. Tusenfryd - moderator
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #11 Skrevet 28. oktober 2002 Har fortsatt følelsen av at "du" er "du" si madam? Beg fornavn på L, lure på om ikke vi var naboer sjø........
Gjest sexysadie Skrevet 28. oktober 2002 #12 Skrevet 28. oktober 2002 Nei, må nok skuffe deg; fornavnet mitt begynner på en helt annen bokstav Hvor bor du da??
Tusenfryd Skrevet 28. oktober 2002 #13 Skrevet 28. oktober 2002 Kan dere flytte dere over på personlige meldinger?
Gjest sexysadie Skrevet 28. oktober 2002 #14 Skrevet 28. oktober 2002 Kjæreste Tusenfryd Jeg ble bare nødt til å svare der jeg ble spurt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå