jaeols Skrevet 25. november 2022 #1 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg får daglig opp varsel om at CCleaner blir stoppet fra å gjøre endringer på pc'n. Hva betyr dette? Bør jeg ikke bruke CCleaner eller er den utrygg? Synes dette er rart da det ikke har vært noen problemer tidligere. Eller er dette bare noe som ikke er noe å bry seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Del Skrevet 25. november 2022 CCleaner har noen tjenester som startes automatisk hvis det ikke er skrudd av i innstillingene i programmet, det er nok disse tjenestene som trenger tillatelse for å starte. Du kan gå inn på innstillingene i CCleaner å skru av Smart Cleaning, Keep CCleaner Updated Automatically, Notifications og så kan du krysse av Skip User Account Control Warning. Anonymkode: 93dcd...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 26. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 26. november 2022 Det fant jeg ikke i CCleaner, sto ikke på innstillinger. Er det godt gjemt? Jeg var gjennom det meste nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Del Skrevet 26. november 2022 Det er uansett ingenting å bry seg om, problemet oppstår når programmet ikke installeres med admin rettigheter. Anonymkode: 93dcd...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 26. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 26. november 2022 Takker så mye. Så dette varselet er ikke et varsel om virus med CCleaner? Det var det jeg trodde. Da hadde jeg nok måtte avinnstalert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #6 Del Skrevet 26. november 2022 jaeols skrev (1 time siden): Takker så mye. Så dette varselet er ikke et varsel om virus med CCleaner? Det var det jeg trodde. Da hadde jeg nok måtte avinnstalert. Nei det er ikke et varsel om virus, samme varslet kommer når man installerer programmer eller starter programmer som trenger admin rettigheter for å kjøre. Hvis jeg f.eks. starter Steam så kan jeg dobbeltklikke på programmet og det starter, om jeg høyreklikker på ikonet og velger "kjør som administrator" så kommer samme beskjeden opp. Anonymkode: 93dcd...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå