Gå til innhold

Forskjell på digital eggløsningstest og strips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Førstegangsprøvende her😊

jeg er helt ny på dette med testing av EL.  jeg begynte å teste med babyplan sine strips (torsdag 17 november) når det sto at jeg skulle ha EL ( 27 november) i følge Flo appen. Jeg har loggført mensen jevnlig inni i appen i over et år. I følge stripsene viser det at den var sterkest i går, og er mindre svak igjen i dag. Den har gradvis blitt sterkere innen de 8 dagene jeg har prøvd. Jeg tok også en CB digital test i går og i dag. Og begge viste runding. Altså ikke fruktbar. Skjønner meg ikke helt på dette, noen som kan hjelpe meg med tips eller råd? 

Spoiler
Sitat

Anonymkode: 10558...6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil en app bare estimere når du vil få eggløsning. Har du hat regelmessig syklus det siste året? 

En digital test vil ofte vise 0 første gang du bruker den.

Begge strekene skal være like sterke for å være positiv. Også betyr en positiv test at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje.

Din lh hormoner vil gå opp og ned i løpet av syklusen...og det kommer an på når du tester og hvor lenge du har holdt deg

Skrevet

Det spiller ingen rolle om stripsene har sterke striper - poenget er at de skal være like sterke. 

Anonymkode: 571de...a76

Skrevet

Stripsen var positivt i går. Altså begge var like sterke. Skulle gjerne lagt inn et bildet, men får det ikke til. Burde jeg ta en til trips og digital test i kveld?

Anonymkode: 10558...6d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...