AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Jeg verker sånn i bihulene, er det noe jeg kan gjøre? tror det er pga tørt inneklima, er ca 30% på hydrogenmåleren. Har luftfukter og tørker klær inne. Klør meg til blods på føtter og armer. Hva kan jeg gjøre? 😬😬😬Får ikke sove pga svien. Brukte kortisonspray for noen år siden, men måtte slutte pga svie. Må jeg flytte til en trekkfull rønne eller🤨🙈 Anonymkode: a6e99...d55
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Dampe ansiktet med handkle over, bruke sånn nesehorn til å fukte bihulene Anonymkode: f7c73...c5f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dampe ansiktet med handkle over, bruke sånn nesehorn til å fukte bihulene Anonymkode: f7c73...c5f Jeg måtte slutte med både nesehorn og kortisonspray for noen år siden; gikk helt i bakken pga smerter🥹Er usikker på om balansert ventilasjon og nybygg(godt isolert) er det beste for luftveiene🫣(Ikke det at vedfyring er bra). Anonymkode: a6e99...d55
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg måtte slutte med både nesehorn og kortisonspray for noen år siden; gikk helt i bakken pga smerter🥹Er usikker på om balansert ventilasjon og nybygg(godt isolert) er det beste for luftveiene🫣(Ikke det at vedfyring er bra). Anonymkode: a6e99...d55 Jeg får større problemer med bihulene når det er tørr luft, når jeg fyrer i ovnen så må jeg sette en gryte med vann på, ellers føles det som ansiktet mitt skal eksplodere. Føler med deg! Anonymkode: f7c73...c5f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 Åpne vinduer, dusj med døren åpen, sett en kjele til koking så du får inn fukt. Finnes medisiner så bare å komme seg til legen. Anonymkode: 1e0b3...1ac
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Har du prøvd sesamolje? Jeg bruker en kortisonspray fast pga hovne slimhinner. Siden bivirkningen av den er at jeg lettere kan blø neseblod, bruker jeg en sesamoljespray for å myke opp, spesielt når det er tørt i været. Anonymkode: c2b4a...2a0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har du prøvd sesamolje? Jeg bruker en kortisonspray fast pga hovne slimhinner. Siden bivirkningen av den er at jeg lettere kan blø neseblod, bruker jeg en sesamoljespray for å myke opp, spesielt når det er tørt i været. Anonymkode: c2b4a...2a0 Jeg har en nesespray som heter virusreptin(eller noe sånt), men skal kjøpe meg en sesamolje på helsekosten eller apotek. Husker jeg brukte den før. Er litt redd for lungebetennelse, eller andre ting. Hadde covid i september. Har problemer med pusten, trykk og smerter i bryst. Har sendt melding til fastlege. Jeg har tidligere gått alt for lenge med lungebetennelse fordi jeg ble så vant til å være syk🫣 Anonymkode: a6e99...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå