AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #21 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Leste innlegget mitt og ser at det kan tolkes som at jeg ikke skjønte ironien. Kommentaren min var en tilføyelse hvor latterlig denne boikotten er. Anonymkode: 2e3c6...47c Skjønner Anonymkode: 27493...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 26. juli 2024 #22 Del Skrevet 26. juli 2024 Bålkaffe skrev (16 timer siden): Jeg bruker Cerave SA smoothing cleanser i dusjen og Hydrating Foaming Oil cleanser når jeg renser ansiktet morgen/kveld for å få vekk solkrem og sånt. Er veldig fornøyd med de to, de tar det meste av sminke, krem og annet som har samla seg på huden. Jeg supplementerer med toner fra Australian Bodycare og glycolid acid basert toner i ansiktet innimellom. Den rutinen har hjulpet noe veldig med utbrudd forårsaket av fete kremer nå på sommeren. Har du prøvd solkrem beregnet for ansiktet, f.eks. fra La Roche Posay? 😊 Kjøpte den til tenåringene våre og ansiktshuden deres er mye bedre i sommer enn tidligere år. Slitt med at vanlig solkrem tetter til huden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #23 Del Skrevet 26. juli 2024 Sniff76 skrev (1 time siden): Har du prøvd solkrem beregnet for ansiktet, f.eks. fra La Roche Posay? 😊 Kjøpte den til tenåringene våre og ansiktshuden deres er mye bedre i sommer enn tidligere år. Slitt med at vanlig solkrem tetter til huden. Synes eucerin sin ansikt solkrem er god. De har forskjellige for ulik hudtype. Skin1004 har også en god solkrem Madagascar Centella Hyalu-Cica WATER-FIT Sun serum. Anonymkode: 27493...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 26. juli 2024 #24 Del Skrevet 26. juli 2024 Sniff76 skrev (7 timer siden): Har du prøvd solkrem beregnet for ansiktet, f.eks. fra La Roche Posay? 😊 Kjøpte den til tenåringene våre og ansiktshuden deres er mye bedre i sommer enn tidligere år. Slitt med at vanlig solkrem tetter til huden. Jeg har prøvd det meste, og får utbrudd på kjevebeinet av omtrent alt, så jeg må nok bare rense godt på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #25 Del Skrevet 26. juli 2024 Kjøpte Cerave hydrating cleanser. Syns ikke den var spesielt bra. Følte ikke jeg ble så ren i ansiktet i tillegg til at jeg syns den sved litt. Og jeg har ikke sensitiv hud engang. Anonymkode: 7d4aa...9b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 26. juli 2024 #26 Del Skrevet 26. juli 2024 Sniff76 skrev (7 timer siden): Har du prøvd solkrem beregnet for ansiktet, f.eks. fra La Roche Posay? 😊 Kjøpte den til tenåringene våre og ansiktshuden deres er mye bedre i sommer enn tidligere år. Slitt med at vanlig solkrem tetter til huden. Det problemet har jeg hatt. Jeg har brukt cicaplast med faktor 50 - og det er første solkrem i ansiktet som ikke har gitt meg utbrudd av kviser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 26. juli 2024 #27 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjøpte Cerave hydrating cleanser. Syns ikke den var spesielt bra. Følte ikke jeg ble så ren i ansiktet i tillegg til at jeg syns den sved litt. Og jeg har ikke sensitiv hud engang. Anonymkode: 7d4aa...9b1 Da skal jeg holde meg langt unna denne. Hvis den svir på deg, og du ikke har sensitiv hud - da vil den ikke funke for meg.. takk for at dere deler 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #28 Del Skrevet 26. juli 2024 Maud-1919 skrev (4 timer siden): Da skal jeg holde meg langt unna denne. Hvis den svir på deg, og du ikke har sensitiv hud - da vil den ikke funke for meg.. takk for at dere deler 🥰 Har veldig sensetiv hud og denne cleanseren fra the ordinary er mild og effektiv. Da jeg ofte bruker en mineral solkrem som sitter svært godt på huden og sminke over, vasker jeg ansiktet med en olje rens først på kvelden. På morgenen kun denne eller viss jeg ikke har brukt solkrem og sminke. https://www.blivakker.no/product/3275176?utm_campaign=pmax-brightbid-low-margin&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwko21BhAPEiwAwfaQCBxIDAQkhlNu6QSQ8ADkJyEfEX8om42oPxLwQs00v4sirmr8QytI4hoCsFMQAvD_BwE Anonymkode: 27493...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 26. juli 2024 #29 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har veldig sensetiv hud og denne cleanseren fra the ordinary er mild og effektiv. Da jeg ofte bruker en mineral solkrem som sitter svært godt på huden og sminke over, vasker jeg ansiktet med en olje rens først på kvelden. På morgenen kun denne eller viss jeg ikke har brukt solkrem og sminke. https://www.blivakker.no/product/3275176?utm_campaign=pmax-brightbid-low-margin&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwko21BhAPEiwAwfaQCBxIDAQkhlNu6QSQ8ADkJyEfEX8om42oPxLwQs00v4sirmr8QytI4hoCsFMQAvD_BwE Anonymkode: 27493...223 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 27. juli 2024 #30 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg er veldig fornøyd med Cerave. Har brukt Hydrating cleanser hver morgen i mange år. Bruker noe anne om kvelden, da jeg dobbeltrenser. Så bruker jeg lotion med SPF 50 og den uten SPF om kvelden. Jeg er 55 og har har ganske normal hud uten de aller største problemene🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå