AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Del Skrevet 25. november 2022 Er det noen her som bruker produkter fra CeraVe? Er de noe bra? Hvilke produkter anbefaler dere i så fall? Anonymkode: 4c151...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 25. november 2022 #2 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg har kun brukt Facial Moisturizing Lotion uten solfaktor, men den har vært en favoritt i mange år! Har forsøkt andre merker innimellom, men alltid kommet tilbake til den. Vet at mange liker renseproduktene derfra veldig godt, samt Moisturizing Cream som er noe fetere enn lotion. Det som er bra med CeraVe, er at produktene består av gode og veldokumenterte ingredienser, er uten parfyme og eteriske oljer (som kan være hudirriterende) silikoner og mineralolje (som ikke er gunstig for fet/uten hud). De har også noen bra kroppsprodukter for tørr/nuppete hud og hard hud på føttene, disse har bokstavene SA i produktnavnet. Ja, og så er produktene ganske rimelige i pris, og drøye. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. november 2022 #3 Del Skrevet 25. november 2022 Bruker den tjukke kremen, samt rens for tørr hud. Rensen er helt OK, kremen er god (på kropp - ikke ansikt for min del, fikk røde nupper). Men - jeg har byttet til Neutral sitt body butter. Mye rimeligere, og lettere å smøre ut. Kan bruke mye mindre produkt Ellers kjøper jeg ikke noe annet fra Cerave, passer ikke min hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Del Skrevet 25. november 2022 Bruker Blemish Control Cleanser - perfekt om du har oljete hud med kviser og større porer! Anonymkode: 36443...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 24. juli 2024 #5 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg vurderer ansiktskremen med spf 50, og serumet. Noen som har brukt cerave og har erfaringer å dele? Jeg har sensitiv hud, og reagerer på det meste.. har oppdaget la roche posay cicaplast nylig. Det er nok første gang jeg har fått nok fukt uten å få kviser.. bør jeg holde meg til cicaplast, eller er cerave et godt alternativ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 24. juli 2024 #6 Del Skrevet 24. juli 2024 Maud-1919 skrev (3 minutter siden): Jeg vurderer ansiktskremen med spf 50, og serumet. Noen som har brukt cerave og har erfaringer å dele? Jeg har sensitiv hud, og reagerer på det meste.. har oppdaget la roche posay cicaplast nylig. Det er nok første gang jeg har fått nok fukt uten å få kviser.. bør jeg holde meg til cicaplast, eller er cerave et godt alternativ? Både la roche posay og cerave er gode og anerkjente merker. Cerave er typisk litt rimeligere enn førstnevnte. Hvis du har endelig har funnet en krem som fungerer for huden din, så ser jeg dog ikke noe poeng i bytte til noe annet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet 25. juli 2024 #7 Del Skrevet 25. juli 2024 snurk skrev (12 timer siden): Både la roche posay og cerave er gode og anerkjente merker. Cerave er typisk litt rimeligere enn førstnevnte. Hvis du har endelig har funnet en krem som fungerer for huden din, så ser jeg dog ikke noe poeng i bytte til noe annet? Det har du rett i. Det å oppdage produkter jeg kan bruke har gjort meg interessert i hudpleie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #8 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 25.11.2022 den 7.29): Er det noen her som bruker produkter fra CeraVe? Er de noe bra? Hvilke produkter anbefaler dere i så fall? Anonymkode: 4c151...0a2 Har brukt flere av tingene. Rens, fuktighet, ansikt osv. Veldig fornøyd. Anonymkode: 595fc...e06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #9 Del Skrevet 25. juli 2024 Maud-1919 skrev (12 timer siden): Jeg vurderer ansiktskremen med spf 50, og serumet. Noen som har brukt cerave og har erfaringer å dele? Jeg har sensitiv hud, og reagerer på det meste.. har oppdaget la roche posay cicaplast nylig. Det er nok første gang jeg har fått nok fukt uten å få kviser.. bør jeg holde meg til cicaplast, eller er cerave et godt alternativ? Datteren min bruker cerave og, men la roche posay brukes mest da den er mye bedre for huden hennes som er sensitiv. Anonymkode: 595fc...e06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. juli 2024 #10 Del Skrevet 25. juli 2024 Rensene er ikke effektive enda man renser 2-3 ganger, fuktighetskremene er ikke rike nok og alt er veldig basic. Fotkremen er ok. Det er billig og det er det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 25. juli 2024 #11 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg bruker Cerave SA smoothing cleanser i dusjen og Hydrating Foaming Oil cleanser når jeg renser ansiktet morgen/kveld for å få vekk solkrem og sånt. Er veldig fornøyd med de to, de tar det meste av sminke, krem og annet som har samla seg på huden. Jeg supplementerer med toner fra Australian Bodycare og glycolid acid basert toner i ansiktet innimellom. Den rutinen har hjulpet noe veldig med utbrudd forårsaket av fete kremer nå på sommeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. juli 2024 #12 Del Skrevet 25. juli 2024 Har forsøkt bodylotionen, håndkremen og ansiktslotionen med faktor 50. Gode konsistensar og produkt, einast håndkremen gav lite fukt. Ellers er det milde, effektive og parfymefrie produkt til ein rimelig penge. Eg likar Cerave 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #13 Del Skrevet 25. juli 2024 Jeg er ingen fan. Har sensetiv kombinasjons hud og dems produkter får bare ansikts huden min til å se dårlig ut, kremene gjør huden min oljete. Synes rense produktene dems er over hyped. Kropps kremen er jeg heller ingen fan av. Det finnes bedre produkter enn disse på markedet. I USA får mange hudleger små sampler av disse produktene til å ha på kontoret. Da produktene ikke inneholder noe direkte fy ingridienser får mange med seg cerave hjem fra hudlegen i tillegg til den medisinske behandlingen og resepter. Anonymkode: 27493...223 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #14 Del Skrevet 25. juli 2024 I tilfellet du har flere kriterier: https://boycott.thewitness.news/target/cerave Sitat Cerave is owned by L'Oreal. L'Oreal is a 'warm friend of Israel'. After sending a letter to the Arab League with information helping the boycott, they paid a $1.4m fine and issued an apology, before fostering a new relationship with Israel, with heavy investment and even operating a factory in Occupied Palestine. Anonymkode: 1dcc8...fed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #15 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): I tilfellet du har flere kriterier: https://boycott.thewitness.news/target/cerave Anonymkode: 1dcc8...fed På tide å komme seg av elektronisken da all elektronikk vi omgås med daglig består av israelske patenter. Disse patentene gir høye inntekter til Israel som de kan bruke på å føre krig mot Gaza. Boikot bruken av el biler, mobiltelefoner, laptop og all annen elektronikk. Vi må stå sammen og støtte Gaza. Viss du klarer å finne noe teknologi som kobler seg på nett uten at israelske patenter er involvert. Ikke bruk Firefox, Chrome eller safari for å lese denne posten på kg. Det støtter israel. Nå har jeg støttet israel alt for lenge og vil herved ikke delta mer i det elektroniske samfunnet for det støtter israel. Takk for meg og kryss fingrene for at jeg ikke blir syk og trenger medisinsk hjelp da mange viktige medisinske patenter og elektronikk igjen støtter israel. Hjelp folk i Gaza ved å donere kontanter og lev som på 50 tallet. Anonymkode: 27493...223 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #16 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På tide å komme seg av elektronisken da all elektronikk vi omgås med daglig består av israelske patenter. Disse patentene gir høye inntekter til Israel som de kan bruke på å føre krig mot Gaza. Boikot bruken av el biler, mobiltelefoner, laptop og all annen elektronikk. Vi må stå sammen og støtte Gaza. Viss du klarer å finne noe teknologi som kobler seg på nett uten at israelske patenter er involvert. Ikke bruk Firefox, Chrome eller safari for å lese denne posten på kg. Det støtter israel. Nå har jeg støttet israel alt for lenge og vil herved ikke delta mer i det elektroniske samfunnet for det støtter israel. Takk for meg og kryss fingrene for at jeg ikke blir syk og trenger medisinsk hjelp da mange viktige medisinske patenter og elektronikk igjen støtter israel. Hjelp folk i Gaza ved å donere kontanter og lev som på 50 tallet. Anonymkode: 27493...223 Jeg er så lei av folk som skal boikotte alt som har å gjøre med Israel, en gjeng med hyklere. Hva med å boikotte alt som har å gjøre med Hamas også? Du vet de som drepte, voldtok, skar ut livmorene, fanget israelsk ungdom. Det er helt OK? Skal man boikotte Israel, får man boikotte andre stater også som gjør verre ting, land hvor det motsatte kjønn ikke har rettigheter... Det er cherry-picking, og du mister all integritet med slik cherry-picking. Anonymkode: 2e3c6...47c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #17 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg er så lei av folk som skal boikotte alt som har å gjøre med Israel, en gjeng med hyklere. Hva med å boikotte alt som har å gjøre med Hamas også? Du vet de som drepte, voldtok, skar ut livmorene, fanget israelsk ungdom. Det er helt OK? Skal man boikotte Israel, får man boikotte andre stater også som gjør verre ting, land hvor det motsatte kjønn ikke har rettigheter... Det er cherry-picking, og du mister all integritet med slik cherry-picking. Anonymkode: 2e3c6...47c Du er klar over at innlegget du siterte er skrevet som ironi for å gjennspeile hvor lite gjennomtenkt boikotten av Israel er. Folk driver med cherry-picking av selskaper som er lette og boikotte men som ikke gir Israel store nok inntekter til at det har effekt. Om vi liket det eller ikke er dagens verden avhengig av Israel. Om Gaza forsvant ville det ikke hatt noen spesiell effekt på verden selv om det ville vært en tragedie for de menneskene som ville blitt personlig rammet. Anonymkode: 27493...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #18 Del Skrevet 25. juli 2024 Actistremists...actistremists everywhere... Anonymkode: 8e702...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #19 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er klar over at innlegget du siterte er skrevet som ironi for å gjennspeile hvor lite gjennomtenkt boikotten av Israel er. Folk driver med cherry-picking av selskaper som er lette og boikotte men som ikke gir Israel store nok inntekter til at det har effekt. Om vi liket det eller ikke er dagens verden avhengig av Israel. Om Gaza forsvant ville det ikke hatt noen spesiell effekt på verden selv om det ville vært en tragedie for de menneskene som ville blitt personlig rammet. Anonymkode: 27493...223 Selvfølgelig var jeg klar over at det var ironi, derfor svarte jeg, at jeg var enig i det du skrev. Folk cherry-picker, og unngår å "straffe" de virkelig de slemme eller andre som også bryter menneskerettigheter. Enig med det du skriver her. Anonymkode: 2e3c6...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #20 Del Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er klar over at innlegget du siterte er skrevet som ironi for å gjennspeile hvor lite gjennomtenkt boikotten av Israel er. Folk driver med cherry-picking av selskaper som er lette og boikotte men som ikke gir Israel store nok inntekter til at det har effekt. Om vi liket det eller ikke er dagens verden avhengig av Israel. Om Gaza forsvant ville det ikke hatt noen spesiell effekt på verden selv om det ville vært en tragedie for de menneskene som ville blitt personlig rammet. Anonymkode: 27493...223 Leste innlegget mitt og ser at det kan tolkes som at jeg ikke skjønte ironien. Kommentaren min var en tilføyelse hvor latterlig denne boikotten er. Anonymkode: 2e3c6...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå