AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Uff, jeg kan ikke gå på kafeen lenger, han som jobber der tror tydeligvis jeg legger ann på han. Atmosfæren blir bare pinlig. Jeg ser at han prater vennlig med andre hunkjønn, men når jeg prøver vennskapelig prat blir jeg behandlet som om jeg var usynlig og tydelig kroppspråk som sier, ikke interessert. Siste prøvde jeg å ta opp mannen min i en forbigående kommentar ettersom de begge har skjegg. Men da trodde han sikkert bare jeg liker skjeggete menn. Jeg er ikke noe cougar, Vil bare ha en normal prat, men det har blitt så kleint nå at jeg ikke kan dra på kafeen lenger. Jeg lurer på hvilke signaler det er jeg ubevisst sender som gjør at enkelte menn tror jeg legger ann på dem, når jeg egt.kun ønsker en vennlig atmosfære. 🙄 Anonymkode: 1de4e...228 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uff, jeg kan ikke gå på kafeen lenger, han som jobber der tror tydeligvis jeg legger ann på han. Atmosfæren blir bare pinlig. Jeg ser at han prater vennlig med andre hunkjønn, men når jeg prøver vennskapelig prat blir jeg behandlet som om jeg var usynlig og tydelig kroppspråk som sier, ikke interessert. Siste prøvde jeg å ta opp mannen min i en forbigående kommentar ettersom de begge har skjegg. Men da trodde han sikkert bare jeg liker skjeggete menn. Jeg er ikke noe cougar, Vil bare ha en normal prat, men det har blitt så kleint nå at jeg ikke kan dra på kafeen lenger. Jeg lurer på hvilke signaler det er jeg ubevisst sender som gjør at enkelte menn tror jeg legger ann på dem, når jeg egt.kun ønsker en vennlig atmosfære. 🙄 Anonymkode: 1de4e...228 Ikke sikkert han tror du legger an på ham. Kanskje han bare ikke liker deg? Anonymkode: c351d...e2f 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siste prøvde jeg å ta opp mannen min i en forbigående kommentar ettersom de begge har skjegg. Men da trodde han sikkert bare jeg liker skjeggete menn. Anonymkode: 1de4e...228 Hjeeelp😅😳 Dette er vel kanskje en av grunnene til at dette ble ekstremt pinlig? Anonymkode: 9ddd1...444 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke sikkert han tror du legger an på ham. Kanskje han bare ikke liker deg? Anonymkode: c351d...e2f Han har vel ingen verdens grunn til å hverken like eller mislike meg. Han er bare duden på cafeen? Er vel normalt å prate hyggelig med service folk. Anonymkode: 1de4e...228 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hjeeelp😅😳 Dette er vel kanskje en av grunnene til at dette ble ekstremt pinlig? Anonymkode: 9ddd1...444 Jeg ville bare at han skjønner jeg ikke legger ann på han🙁 men det ble verre. Anonymkode: 1de4e...228 2
Rotemor Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Slutt og snakk til ham da. Det er jo der misforståelsen oppstår. Hvor opplagt er ikke det? 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Kanskje han kjenner de andre? Vi har vært så ofte på vår stamkafé at vi kjenner han bak kassa. Han er nok sikkert da annerledes mot oss enn nye kunder han ikke kjenner enda? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 3181f...cb0 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 Rotemor skrev (2 minutter siden): Slutt og snakk til ham da. Det er jo der misforståelsen oppstår. Hvor opplagt er ikke det? Ja ok, sånn er det da. Ikke snakk og prøv å ha en normalt vennlig atmosfære...ville gjort det samme om han var kvinne. Må si at jeg har også jobbet i service, og var jeg mottaker av den kommunikasjonen jeg selv sender ut, ville jeg bare vært hyggelig tilbake. Jeg er vel creepy eller noe. Er nok sånn uansett, kan ikke handle der lenger da det er så pinlig. Jeg har snakket med han ca. 3 ganger det siste halvåret, vil ikke si jeg virker akkurat desperat for å ha en prat, likevel kleint og nå tør jeg ikke være i den etasjen😳 Jeg tror jeg passer bedre kulturen i USA eller et annet land der det er lov å bare prate med folk... Igår var jeg dessverre låst ute fra mitt kontor og måtte sitte der i et par timer, han innildte seg sikkert at jeg satt der for å se på han. 😣 Anonymkode: 1de4e...228 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje han kjenner de andre? Vi har vært så ofte på vår stamkafé at vi kjenner han bak kassa. Han er nok sikkert da annerledes mot oss enn nye kunder han ikke kjenner enda? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 3181f...cb0 Da kjenner han mye folk...mulig det... Anonymkode: 1de4e...228
BobbySocks Skrevet 25. november 2022 #10 Skrevet 25. november 2022 Akkurat her tror jeg det er du som har fått et oppheng. Hvorfor skulle han bry seg om en fremmed dame? 8 2
Embla Othea Skrevet 25. november 2022 #11 Skrevet 25. november 2022 Jeg tror du legger mer i det enn det det egentlig er. 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #12 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja ok, sånn er det da. Ikke snakk og prøv å ha en normalt vennlig atmosfære...ville gjort det samme om han var kvinne. Må si at jeg har også jobbet i service, og var jeg mottaker av den kommunikasjonen jeg selv sender ut, ville jeg bare vært hyggelig tilbake. Jeg er vel creepy eller noe. Er nok sånn uansett, kan ikke handle der lenger da det er så pinlig. Jeg har snakket med han ca. 3 ganger det siste halvåret, vil ikke si jeg virker akkurat desperat for å ha en prat, likevel kleint og nå tør jeg ikke være i den etasjen😳 Jeg tror jeg passer bedre kulturen i USA eller et annet land der det er lov å bare prate med folk... Igår var jeg dessverre låst ute fra mitt kontor og måtte sitte der i et par timer, han innildte seg sikkert at jeg satt der for å se på han. 😣 Anonymkode: 1de4e...228 Du har nok hengt deg litt opp her. Gå på cafen du, men du trenger ikke innlede noen samtale med han. Det skulle du ikke gjort utgangspunktet, skjeggegreia var nok litt klønete av deg. Du har jo litt merkelig oppfatning av ting, at du er interessert i han? Han tror nok ikke det. Er lov å snakke med folk i Norge også, men tenk på hva du sier Anonymkode: 8efd6...775 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #13 Skrevet 25. november 2022 Det er ingenting av det du skriver som tyder på at han liker deg, om noe så er det det motsatte. Og jeg kan jo skjønne at han kan synes det er pinlig å prate med deg basert på det samme. Bare fortsett å bruk kafeen og oppfør deg vanlig høflig. Anonymkode: 78233...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #14 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ingenting av det du skriver som tyder på at han liker deg, om noe så er det det motsatte. Og jeg kan jo skjønne at han kan synes det er pinlig å prate med deg basert på det samme. Bare fortsett å bruk kafeen og oppfør deg vanlig høflig. Anonymkode: 78233...d1d Enig, er TS som lager problemer ut av ingenting. Anonymkode: 8efd6...775 2
Gjest vilkåret Skrevet 25. november 2022 #15 Skrevet 25. november 2022 Om det faktisk er slik du sier, så er det enkelte menn som tråkker over grenser og presser seg på deg, som ignorerer signaler og snakk om mannen din. De ser en person de tenker har lite selvtillit/ tørr ikke sette grenser, og de går etter den personen. Dersom du opplever dette regelmessig, så er det fordi din vennlighet kombinert med din væremåte gir inntrykk av at du er lett bytte. At du er en person som er enkel å presse til å gjøre som de vil, som ikke tørr ta konflikten med dem når de tråkker over grenser Ikke vær vennlig mot menn du ikke kjenner. Det er mange creeps der ute, ikke vær smilende og blid før du kjenner dem litt bedre. Da vil du i større grad unngå problemer som dette I USA ville dette vært 10 ganger verre, for øvrig
Piggsopp Skrevet 25. november 2022 #16 Skrevet 25. november 2022 Hvis du slutter å gå der virker det jo ihvertfall som om du liker ham da. Om du bare går dit, kjøper mat og oppfører deg vanlig så tenker han vel ikke mer på det.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #17 Skrevet 25. november 2022 vilkåret skrev (5 minutter siden): Om det faktisk er slik du sier, så er det enkelte menn som tråkker over grenser og presser seg på deg, som ignorerer signaler og snakk om mannen din. De ser en person de tenker har lite selvtillit/ tørr ikke sette grenser, og de går etter den personen. Dersom du opplever dette regelmessig, så er det fordi din vennlighet kombinert med din væremåte gir inntrykk av at du er lett bytte. At du er en person som er enkel å presse til å gjøre som de vil, som ikke tørr ta konflikten med dem når de tråkker over grenser Ikke vær vennlig mot menn du ikke kjenner. Det er mange creeps der ute, ikke vær smilende og blid før du kjenner dem litt bedre. Da vil du i større grad unngå problemer som dette I USA ville dette vært 10 ganger verre, for øvrig Sant. Anonymkode: 0b955...cfb
Gjest AprilRyan Skrevet 25. november 2022 #18 Skrevet 25. november 2022 Ja, du trenger vel ikke å snakke med han, men bare være høflig mot han når du er der. Mulig han tror at du liker han. Noen tror jo at folk liker dem basert på svært lite informasjon, men det er i så fall hans problem. Noen tolker vennlighet som flørting. Skjønner at det er ubehagelig, men ville bare oppført meg normalt.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #19 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uff, jeg kan ikke gå på kafeen lenger, han som jobber der tror tydeligvis jeg legger ann på han. Atmosfæren blir bare pinlig. Jeg ser at han prater vennlig med andre hunkjønn, men når jeg prøver vennskapelig prat blir jeg behandlet som om jeg var usynlig og tydelig kroppspråk som sier, ikke interessert. Siste prøvde jeg å ta opp mannen min i en forbigående kommentar ettersom de begge har skjegg. Men da trodde han sikkert bare jeg liker skjeggete menn. Jeg er ikke noe cougar, Vil bare ha en normal prat, men det har blitt så kleint nå at jeg ikke kan dra på kafeen lenger. Jeg lurer på hvilke signaler det er jeg ubevisst sender som gjør at enkelte menn tror jeg legger ann på dem, når jeg egt.kun ønsker en vennlig atmosfære. 🙄 Anonymkode: 1de4e...228 Ingenting av dette er forståelig for meg. Ingen av signalene du beskriver, tilsier at han tror du legger an på ham. Er du på spekteret? Ikke ment negativt i det hele tatt! Men skjegge-samtalen du nevner som en naturlig samtale, fremstår ikke egentlig slik. Og hvordan du tolker reaksjonene rundt, henger heller ikke sammen. Men mulig dette bare kommer utydelig fram i skriftlig form. Anonymkode: a4582...3cc 3
Rotemor Skrevet 25. november 2022 #20 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja ok, sånn er det da. Ikke snakk og prøv å ha en normalt vennlig atmosfære...ville gjort det samme om han var kvinne. Må si at jeg har også jobbet i service, og var jeg mottaker av den kommunikasjonen jeg selv sender ut, ville jeg bare vært hyggelig tilbake. Jeg er vel creepy eller noe. Er nok sånn uansett, kan ikke handle der lenger da det er så pinlig. Jeg har snakket med han ca. 3 ganger det siste halvåret, vil ikke si jeg virker akkurat desperat for å ha en prat, likevel kleint og nå tør jeg ikke være i den etasjen😳 Jeg tror jeg passer bedre kulturen i USA eller et annet land der det er lov å bare prate med folk... Igår var jeg dessverre låst ute fra mitt kontor og måtte sitte der i et par timer, han innildte seg sikkert at jeg satt der for å se på han. 😣 Anonymkode: 1de4e...228 Jeg tror ærlig talt du er selvopptatt. Min mor har det samme: flørter med hele verden og synes selv at hun er hyggelig i alle retninger. Det er veldig merkelig for noen. Jeg er alltid høflig mot folk jeg treffer, men jeg lager ikke scenarioer der jeg tror at jeg er viktig for dem, eller at de er opptatt av meg. Det er mer enn åpenbart at du skal slutte å se og snakke til denne mannen. Du klarer vel å være høflig likevel? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå