AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Ser de ikke i de fire store, ikke i privat sektor i små eller mellomstore bedrifter. Bytter de over til offentlig sektor når de når en viss alder eller er det generelt få av dem pga.at færre studerte på 70-80 tallet? Jeg lurer for å lære. Sitter i en offentlig stilling og har noen av de hos oss, men vurderer å bytte til privat. Er selv 34 og ønsker meg barn. Er det dumt å bytte fordi jeg uansett kommer til å ønske meg tilbake om noen år? Anonymkode: f9a70...22c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Jeg har jobbet i fin-tech-bransjen i femten år, i både bank og store it-firmaer som leverer til banker. Og det er da plenty "gamle" økonomer alle veier? Jeg har kun jobbet i private firma. Både i bank og it-firmaer er det mange økonom-damer på 50+. Anonymkode: a80de...1ff
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Jobber i et stort konsern i Norge. Mange kvinnelige økonomer over 50 der. "De fire store" skviser vel ut alle uten lederpotensiale. Anonymkode: 9ba50...002
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Er mange av de på regnskap og lønn rundt omkring hvertfall... 😛 Jeg er helt fascinert over hvor få menn det er innen lønn og regnskap! Anonymkode: 62679...940
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå