AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Vår femåring er lillebror og attpåklatt ettertid eldre brødre. Har arvet så mange fine leker og klær, at jeg er usikker på hva vi skal gi. Vet han fortsatt liker leker av superhelter, men vet ikke hva annet. De eldre brødrene er riktig nok eldre og trenger dyrere ting. Føles likevel feil å bruke 2-4.000 kr på de eldste og ikke så mye til yngste. Så, sett bort i fra økonomi. Hva ønsker deres femåring? Eller hva gir dere? Anonymkode: bae71...019
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Jeg har jente, men som ikke ønsker seg typiske jenteting (hvis det er lov å si i disse dager). Hun ønsker seg spill til Nintendo switch, rulleskøyter, fiskestang, Paw patrol leker, lego Anonymkode: d742b...c43
Luckiness Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 Må bare kommentere selv om du ber oss se vekk fra økonomi…Nå er det jo av og til at barn/ungdommer trenger noe som koster. Og har man råd, så er det selvsagt helt greit. Dersom behovet for dyr gave ikke er der, men man likevel har romslig økonomi, så vil jeg anbefale å sette inn et passende beløp på sparekonto. Dette kan du også gjøre mer yngste. Gi en gave barnet vil sette pris på og hvis du ønsker å gi for lik sum til alle, så setter du resten på konto Ser at mange 5åringer i barnehagen her liker paw patrol og pysjheltene. Kanskje det er mulig å gi noe leker som hører til det? Eller kanskje et spill med det som tema? Finnes en del kjekke spill for barn. Det er jo noe sosialt for hele familien også.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 En 5 åring blir glad for en leke som fenger.. Jeg hadde kjøpt mellom 1-3 nye leker/klær med favorittfigurene som han ønsket seg. Og tenkt at han koster mer penger rundt jul når han blir eldre. Anonymkode: 597f9...6df
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.11.2022 den 6.27): Vår femåring er lillebror og attpåklatt ettertid eldre brødre. Har arvet så mange fine leker og klær, at jeg er usikker på hva vi skal gi. Vet han fortsatt liker leker av superhelter, men vet ikke hva annet. De eldre brødrene er riktig nok eldre og trenger dyrere ting. Føles likevel feil å bruke 2-4.000 kr på de eldste og ikke så mye til yngste. Så, sett bort i fra økonomi. Hva ønsker deres femåring? Eller hva gir dere? Anonymkode: bae71...019 Min ønsker seg Nintendo switch og nytt sengtøy, han får begge deler,men vi deler med besteforeldrene og oldefedrene på nintendo switch hadde ikke klart det alene Anonymkode: 6a11b...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå