Gjest Pet Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Et noe originalt julegaveønske, men han vil altså ha et lite kjøleskap på rommet som han kan ha drikke i. Jeg tenker meg noe a la en minibar, men hvor selger de noe sånt? Eller er det kanskje lurere med en elektrisk kjøleboks?
Gjest Gjest_astrid_* Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Der du kjøper andre kjøleskap
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Jeg ser for meg at Clas Olsson og Jernia kanskje kan ha noe slikt. Ellers så har du noen her: mamut, Elgiganten og et hos Elektrostore. De hadde flere typer både hos elgiganten og elektrostore så jeg
Gjest Pet Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Jeg ser for meg at Clas Olsson og Jernia kanskje kan ha noe slikt. Ellers så har du noen her: mamut, Elgiganten og et hos Elektrostore. De hadde flere typer både hos elgiganten og elektrostore så jeg ← Takk skal du ha!
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 Kult kjøleskap Mini kjøleskap Ett til, ganske likt som nr 1
Pasha Skrevet 9. desember 2005 #6 Skrevet 9. desember 2005 (endret) De fleste butikker som selger el-varer kan nok skaffe det. Jernia og clash olson som allerede er nevnt kan nok gjøre det. (men fort deg.. noen levandører kan nok ha litt lang leveringstid nå før jul.. og det er jo også mulig at noen levandører kan være tomme) Ellers ville jeg ha prøvd steder der de selger kjøleskap jeg Prismessig kan jeg tenke meg at sånne kjøleskap koster fra ca 600-700 kr og oppover. alt avhenig av str (de minste får man vel bare inn sånne smp 0.33 brusbokser) og merke og funskjoner (neon kan også være varmeskap og/eller brukes i bilen i sigaretttenneren) Endret 9. desember 2005 av IdaH
Gjest Pet Skrevet 9. desember 2005 #7 Skrevet 9. desember 2005 Kult kjøleskap Mini kjøleskap Ett til, ganske likt som nr 1 ← De var kule! Tror det er noe sånt han kan tenke seg.
Nella Skrevet 9. desember 2005 #8 Skrevet 9. desember 2005 Kjøper du et 12V skap så vær obs på om det følger med adapter eller ikke. Får kjøpt det også, men er noen kroner ekstra. Disse skapene kjøler ned forskjellige grader av romtemeratur, eks 20 grader. Er det 20 grader i rommet så kjøler den ned til 0 grader. Og er det 18 grader i rommet risikerer du å få -2grader i skapet. Andre kjøler ned til en gitt temperatur. Må sjekkes ut først. Minibarer er ofte bestillingsvarer fra elektrohandlere, men sjelden noe problem å få tak i så sant produsent har på lager. Ellers har jo smeg noen fargerike kjøleskap på 146cm som er kule, men de har jo en helt annen pris igjen (ligger på smeg.no under kjøl/frys).
Ramy Skrevet 9. desember 2005 #9 Skrevet 9. desember 2005 Hva skal en 14-åring med kjøleskap på rommet?? For å ha drikke i? Det er ikke så langt til kjøkkenet vel.... eller er det kanskje for å skjule alkoholholdig drikke for foreldrene??
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2005 #10 Skrevet 9. desember 2005 Mange gutter som pleier å kjøleskap på rommet for å slippe å gå fra rommet når de spiller data. Mange av spillene nå er jo slik at man spiller på lag, og da har man ikke alltid tid til å ta seg en drikkepause
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #11 Skrevet 9. desember 2005 Hva skal en 14-åring med kjøleskap på rommet?? For å ha drikke i? Det er ikke så langt til kjøkkenet vel.... eller er det kanskje for å skjule alkoholholdig drikke for foreldrene?? ← Vil vel ha kjøleskap på rommet for å slippe å risikere å måtte gå ut med søppel el. når han prøver å snike seg ut på kjøkkenet for å hente drikke
Gjest Varg-Menja Skrevet 9. desember 2005 #12 Skrevet 9. desember 2005 Er ikke dette en typisk "dings" som gutter i alle aldre synes er kult? Vedder på at samboeren min hadde digga å ha en sånn ved pc'en sin også, og han har under ti meter til kjøleskapet, og trenger ikke å skjule noe alkohol heller...
Gjest Pet Skrevet 9. desember 2005 #13 Skrevet 9. desember 2005 Hva skal en 14-åring med kjøleskap på rommet?? For å ha drikke i? Det er ikke så langt til kjøkkenet vel.... eller er det kanskje for å skjule alkoholholdig drikke for foreldrene?? ← Nei, hva skal vel unger stort sett med det de ønsker seg til jul... Man trenger vel ikke et kjøleskap for å skjule alkoholholdige drikker? Det ville vel tvert i mot vært ganske dumt å putte ølflasker inn i det i stedet for å gjemme de f eks i klesskapet? Tror ikke kjøp av kjøleskap vil føre til at han drikker mer enn han ville ha gjort uten.
Lealaus Skrevet 9. desember 2005 #14 Skrevet 9. desember 2005 Er ikke dette en typisk "dings" som gutter i alle aldre synes er kult? Vedder på at samboeren min hadde digga å ha en sånn ved pc'en sin også, og han har under ti meter til kjøleskapet, og trenger ikke å skjule noe alkohol heller... ← Jeg er jente, men spiller mye dataspill. Jeg hadde definitivt likt å ha et slikt et ved PC-en når jeg bodde hjemme. ;-)
Gjest Pet Skrevet 9. desember 2005 #15 Skrevet 9. desember 2005 (endret) Mini kjøleskap ← Er det plass til 1 1/2 liters juicekartonger i dette? Og de som kjøler ned til 20 grader under romtemperatur, betyr det at man aldri kan ha under 20 grader på rommet, for ellers fryser det som er i det? Endret 9. desember 2005 av Pet
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2005 #16 Skrevet 9. desember 2005 Veldig dårlig skjulested for alkohol da, når mor/far kjøper det til jul...
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #17 Skrevet 9. desember 2005 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...OO%20KOOLMATE40
liv Skrevet 9. desember 2005 #18 Skrevet 9. desember 2005 Er det plass til 1 1/2 liters juicekartonger i dette? Og de som kjøler ned til 20 grader under romtemperatur, betyr det at man aldri kan ha under 20 grader på rommet, for ellers fryser det som er i det? ← Hvorfor ikke sende de en mail å spørre om invendige mål`
Gjest Kaffegjesten Skrevet 9. desember 2005 #19 Skrevet 9. desember 2005 Det billigste er å kjøpe der de selger brukt hotellutstyr. Koster nesten ikke noe og blir svært ofte annonsert i bl a Aftenposten
Nella Skrevet 9. desember 2005 #20 Skrevet 9. desember 2005 Har hatt kunde innom der jeg jobbet før som fikk fryseboks fordi han plasserte boksen i en ganske kald kjeller ja så det kan skje på sånne modeller. Bare sånn at du er obs. Ville gått for noe du kan stille på. Og min sambo ville også likt et kjøleskap til drikke sånn at han slapp å gå til kjøleskapet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå