AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Skrevet 25. november 2022 Tror dere noen mennesker faktisk nyter å såre folk? Jeg lurer veldig på dette, fordi noen virker nesten som de får noe ut av det. Liksom forbi det å ikke bry seg om man sårer, eller å såre fordi man er sint. Men faktisk liksom, liker det 🤯 Hvor vanlig er dette? Anonymkode: 586db...1c0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Ja narsissister og psykopater. I det minste narsissistiske trekk. Var et sjokk for meg å oppdage da jeg som ung ble sammen med en som viste seg å være covert narsissist. Jeg vokste opp med såpass bra mennesker rundt meg at jeg ikke visste om at noen kunne ha glede i å bryte andre ned. Det ga ham stor "tumleplass " i lang tid, før jeg skjønte det. Anonymkode: 5ab26...aa7 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Skrevet 25. november 2022 1 av 100 har slike personligheter var det siste jeg leste av tall på slikt. Anonymkode: 5ab26...aa7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Skrevet 25. november 2022 Ja, dessverre. Anonymkode: 747e8...59a 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #5 Skrevet 25. november 2022 https://www.reddit.com/r/Villainess/ er et godt eksempel på det. I tillegg har du https://www.reddit.com/r/Diabla/ og tidligere https://www.reddit.com/r/SeductionMaestras/. Anonymkode: 1da90...af9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Ja, jeg kjenner en person som har innrømmet at når hun sliter i sitt eget liv, så føler hun seg bedre når hun får mobbe andre personer anonymt på nettet. Det kan være å skrive stygge ting om utseende, vekt etc. Jeg fikk ganske sjokk. Hun sa det bare i en bisetning ganske tilfeldig. Hun er ikke en person med spesielt store livsutfordringer sammenlignet med andre, tvert imot er hun ganske heldig og vellykket på de fleste områder. Vi har det vel alle vanskelig innimellom av forskjellige årsaker, men selv klarer jeg ikke å få det bedre ved å plage andre, så dette var sjokkerende for meg. Interessant tema, men jeg har ofte tenkt at her har vi det som kalles psykopatiske trekk eller narcissisme? Samtidig så har hun stor empati med dyr f.eks, så det er litt sammensatt. Anonymkode: f443b...42c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Min far er sånn. Gliser stort når han kan ødelegge for andre, såre og skade. Jeg er Han var aldri noen far. Voldelig og grusom. Drepte mine kjæledyr da jeg var barn. Jeg kunne aldri settes alene med han uten at han gjorde noe grusomt mot meg. De eneste gangene han «smilte» (gliste) var da han kunne såre og skade… Jeg er voksen nå. Tror han er den sykeste og største psykopaten i mils omkrets. Anonymkode: 03109...510 4
Gjest Adobyen Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 (endret) Det er mange slike her på forumet. Det er bare å lese noen tråder om fattige, alenemødre, uføre, overvektige osv. Det er helt sykt hvordan de nyter å tråkke andre mennesker ned i søla. Det er jo så latterlig enkelt når de kan spy edder og galle som AB.. der er ikke mye vennlighet å spore. Endret 25. november 2022 av Adobyen
Rosakatt Skrevet 25. november 2022 #10 Skrevet 25. november 2022 Okei nå vet jeg ikke om denne personen, går så langt som å såre noen, ansikt til ansikt eller over nett. Dette er vel mer en daglidags halv jovial, så slipper unna med kvasse meninger type Men en jeg kjenner syns det beste med sommerferie er å vite at andre er på jobb og sliter, når vedkommende selv har fri. Også en slik som ikke er rasistisk..MEN, ikke missliker kvinner...MEN 😅 Prøver også å konkurere om å både være det største offret og den beste, uansett hva. Men så er vedkommende hyggelig også, ler mye, men har bare liten forståelse for andre. Tror mange har en slik personlighet. Om det nødvendigvis er slik at akkurat slike folk er de som sprer mye hat, det vet jeg ikke, men vedkommende er mye mer kritisk til andre hvor det ikke er grunnlag eller behov for det, enn andre jeg kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå