AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #61 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Synes hun er overvektig og kvapsete. Kroppen hadde hatt godt av å strammes opp (mer muskler, mindre fett). Hadde vært misfornøyd hvis min kropp så sånn ut. Anonymkode: 35449...fbc Synes du virkelig det ser ut som hun har BMI over 25? Jeg synes ikke det ser sånn ut. Men kan jo ta feil så klart. HI, jeg synes du ser normalvektig og veldig fin ut. Anonymkode: 07de9...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #62 Del Skrevet 25. november 2022 Ville sagt chubby, men ikke feit. Anonymkode: a2196...a7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #63 Del Skrevet 25. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun SER normal ut ja, men det er fordi overvekt er normalisert i dagens samfunn. Tipper de som sier hun er normal, selv veier 80-90+++, og at hun dermed er tynn i deres øyne. Anonymkode: 35449...fbc Jeg har flere ganger sagt at man trenger å se Ts fra siden. For da ser man mer hvordan hun ser ut, men det kommer selvfølgelig ikke. Jeg synes hun er ganske chubby og er lei av at det skal normaliseres. Anonymkode: 093cd...bd3 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #64 Del Skrevet 25. november 2022 Jeg synes du er tynn i forhold til kroppsbygning. Du kunne gjerne hatt kraftigere lår. Bare nevner det dersom du ønsker å trene deg til finere proporsjoner. Anonymkode: 72f3a...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #65 Del Skrevet 25. november 2022 Du ser veldig bra ut 👍 Anonymkode: 3107d...866 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #66 Del Skrevet 25. november 2022 Tror vi setter strek der, jeg 😅 Jeg sa jeg ikke kom til å bli lei meg hvis dere sa jeg var tykk, men det er kanskje noe med måten man sier ting på. At flere mener jeg bør gå ned 20 kg til var jeg nok ikke forberedt på. Selv om jeg vet jeg ikke er tynn, ligger nok ikke ambisjonene helt der. Jeg er over 40 år og har født 5 barn, har ingen problemer med at det kan synes. Overraskende mange har sagt jeg ligger i «øvre normalområde», og det er godt nok for meg! Har fått en liten boost, så takk til dere alle for innspill ♥️ Både hyggelige og mindre hyggelige. Jeg ønsket jo ærlige tilbakemeldinger, så takk til alle. Kanskje unntatt deg, bd3, som er nesten urovekkende opptatt av at jeg må poste flere bilder sånn at du kan avsløre meg. Gjentatte innlegg, også med caps lock, midt på natta! Jeg har verken anledning eller behov for å legge ut mer, da jeg ikke ser annerledes ut fra siden. På natta sover jeg, så står jeg opp og går på jobb. Lite tid til å adlyde kommandoer fra deg. Takk igjen, alle sammen 🥰 Anonymkode: c6f6e...17d 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. november 2022 #67 Del Skrevet 25. november 2022 Nei, du er på ingen måte tjukk/lubben eller hva du vil bruke av begrep for å beskrive «litt større enn snittet». Jeg vil si du har en normalvektig kropp om man skal vurdere på utseende. Jeg tror du ville fått løs hud av å gå ned mer, så jeg personlig hadde beholdt den vekta om det estetiske er viktig for deg. Husk at på internett er det enkelt for de som utøver fysisk og psykisk vold/mobbing å få fritt utløp uten å bli identifisert. I slike tråder, uansett utseende finner man alltid mange av dem. De som beskriver «kvapsete, litt feit- gå mer ned i vekt/endre ditt og datt» osv mener ikke å beskrive helse eller bygge noen positivt opp. De er spesifikt ute etter å tråkke på folk. De får ikke ut nok i sin omgangskrets/familie, så de tar det ut på nett også. Dette er folk det er kjipt å omgås, og som er dårlige omsorgspersoner for sine nærmeste. Bare husk på det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 25. november 2022 #68 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Man vet ikke om den er flat når man ikke ser den fra siden. Alle får godt mellomrom mellom lårene når de står på den måten. Anonymkode: 093cd...bd3 Hadde nå ikke kalt henne for små tykk uansett. Er en sunn og fin kropp. Er ikke pent og være beinrangel heller, det var jeg før. Ser bilder av meg da, det så absolutt ikke pent ut med alt av bein som syntes og legger og lår som så ut som fyrstikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #69 Del Skrevet 25. november 2022 AprilLudgate skrev (4 minutter siden): Nei, du er på ingen måte tjukk/lubben eller hva du vil bruke av begrep for å beskrive «litt større enn snittet». Hun er antagelig helt gjennomsnittlig, og gjennomsnittet er overvektig. Anonymkode: 41863...e0c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 25. november 2022 #70 Del Skrevet 25. november 2022 Mann55 Ser bare en flott kvinnekropp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 25. november 2022 #71 Del Skrevet 25. november 2022 Du er ikke tjukk, men har litt for mye fett rundt hofter og mage til at jeg ville kalt deg slank, kanskje. Veldig flotte bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 25. november 2022 #72 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det greit å kalle de som er tynne for «beinrangel»? Anonymkode: 41863...e0c Jeg sa slik jeg var i kroppen før, var jeg beinrangel. Men nei, man kaller ikke folk for beinrangel heller. Var for og få frem et poeng at det er jo ikke sunt og være for tynn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #73 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tror vi setter strek der, jeg 😅 Jeg sa jeg ikke kom til å bli lei meg hvis dere sa jeg var tykk, men det er kanskje noe med måten man sier ting på. At flere mener jeg bør gå ned 20 kg til var jeg nok ikke forberedt på. Selv om jeg vet jeg ikke er tynn, ligger nok ikke ambisjonene helt der. Jeg er over 40 år og har født 5 barn, har ingen problemer med at det kan synes. Overraskende mange har sagt jeg ligger i «øvre normalområde», og det er godt nok for meg! Har fått en liten boost, så takk til dere alle for innspill ♥️ Både hyggelige og mindre hyggelige. Jeg ønsket jo ærlige tilbakemeldinger, så takk til alle. Kanskje unntatt deg, bd3, som er nesten urovekkende opptatt av at jeg må poste flere bilder sånn at du kan avsløre meg. Gjentatte innlegg, også med caps lock, midt på natta! Jeg har verken anledning eller behov for å legge ut mer, da jeg ikke ser annerledes ut fra siden. På natta sover jeg, så står jeg opp og går på jobb. Lite tid til å adlyde kommandoer fra deg. Takk igjen, alle sammen 🥰 Anonymkode: c6f6e...17d Jeg synes du er tøff som legger ut bilde og ber om ærlige meninger. Det ville aldri jeg gjort. Det kunne være interresant å vite hvilken bmi du egentlig har, eventuelt hvilken kategori du er i. Dersom du er fornøyd med at folk gjetter øvre normal mistenker jeg at du egentlig er over dette. Anonymkode: 41863...e0c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #74 Del Skrevet 25. november 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje unntatt deg, bd3, som er nesten urovekkende opptatt av at jeg må poste flere bilder sånn at du kan avsløre meg. Gjentatte innlegg, også med caps lock, midt på natta! Jeg har verken anledning eller behov for å legge ut mer, da jeg ikke ser annerledes ut fra siden. På natta sover jeg, så står jeg opp og går på jobb. Lite tid til å adlyde kommandoer fra deg. Anonymkode: c6f6e...17d Eneste er at man ser annerledes ut fra siden enn man gjør forfra. Jeg mener, alle ser annerledes ut fra siden. Jeg har og skrevet fire innlegg, hvorav 1 med ett ord i capslock. For øvrig interessant at så lenge det er positivt så er det bra. Men å få spørsmål, nei det tåler du ikke. 🤨 Jeg er heldigvis ferdig her da dette blir for dumt. Anonymkode: 093cd...bd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #75 Del Skrevet 25. november 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Jeg sa slik jeg var i kroppen før, var jeg beinrangel. Men nei, man kaller ikke folk for beinrangel heller. Var for og få frem et poeng at det er jo ikke sunt og være for tynn heller. Da går det jo an å si at det ikke er sunt å være for tynn. Det er ikke sunt å være for tykk, men jeg kaller ikke folk «tjukkebolla» for å få frem det poenget. Anonymkode: 41863...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #76 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er over 40 år og har født 5 barn, har ingen problemer med at det kan synes. Med denne opplysningen ble jeg veldig imponert. Jeg tenkte du var minst 10 år yngre. Anonymkode: 72f3a...41f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #77 Del Skrevet 25. november 2022 Synd at det er så mange folk med fettfobi og som mener at muskel kropp på en kvinne bør være standard. Ts er helt nydelig og jeg er mektig imponert over at man klarer å gå ned i 30 kg. Anonymkode: eb2e1...75b 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 25. november 2022 #78 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da går det jo an å si at det ikke er sunt å være for tynn. Det er ikke sunt å være for tykk, men jeg kaller ikke folk «tjukkebolla» for å få frem det poenget. Anonymkode: 41863...e0c Var mer at jeg kalte meg selv for beinrangel da.. 178 cm og under 60 kg med smal kroppsbygning. Så absolutt ikke bra ut - ser jeg den dag i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #79 Del Skrevet 25. november 2022 Maestro skrev (9 minutter siden): Var mer at jeg kalte meg selv for beinrangel da.. 178 cm og under 60 kg med smal kroppsbygning. Så absolutt ikke bra ut - ser jeg den dag i dag. Var du for eksempel 178/59 var du fremdeles normalvektig. Har du i tillegg smal kroppsbygning er dette en ok vekt. Langt ifra noe beinrangel. Når du omtaler deg selv på denne måten, trekker du andre med deg ned. Anonymkode: 41863...e0c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 25. november 2022 #80 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var du for eksempel 178/59 var du fremdeles normalvektig. Har du i tillegg smal kroppsbygning er dette en ok vekt. Langt ifra noe beinrangel. Når du omtaler deg selv på denne måten, trekker du andre med deg ned. Anonymkode: 41863...e0c Vel, står nå antydning til anoreksi i legejournal da. Hadde bmi på 17. Og selv om jeg kalte MEG for beinrangel, betyr det ikke at jeg kaller andre for det. Om folk blir trigga eller noe av det, da ligger faktisk ikke problemet hos meg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå