Gå til innhold

Enda en "er jeg tjukk"-tråd, stå over hvis du er lei! (bilde)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser du har gått ned i vekt, kjempe bra! Å gå ned 30 kg er ikke lett! Du er på ingen måte tykk, men i mine øyne da, så kunne du hatt godt av å få på noen muskler. Alles kropper har godt av en sterk kjernemuskulatur, og syntes kanskje din bærer preg av litt svak kjernemuskulatur, litt som om du har ligget i kcal underskudd en god stund uten å trene, hvilket er logisk om du har slanket deg. 

Anonymkode: af0a7...746

Jeg tror det er her det ligger TS. Jeg har gått ned 25 kg og holder vekten greit. Ligger 2 kg over normalvektig BMI og har det egentlig veldig fint med det. Hadde jeg veid det samme, men med høyere muskelmasse, ville jeg tenkt på meg selv som flott. Men jeg ser fortsatt kroppen min som tykk, og det handler mye om at jeg har gått proporsjonalt ned og fortsatt er bredest på magen som er myk med ekstra hud.

Du er ikke tykk, du er vakker og flott! Men hvis du har overskudd, kan du prøve å trene mer for å se om dette kan hjelpe på selvbildet 😘

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du trenger å gå ned mer, men kanskje vurdere å begynne med trening om du ikke gjør det allerede. Det er viktig og bra å bevege seg og bygge muskelmasse (som vi mister med alderen).

Anonymkode: dcc94...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Litt "kraftig" men kjempefin :D

Anonymkode: bd780...23d

Kraftig?! 

Ts, du er superfin! 😍 Gratulerer med vektnedgang!  Jeg skulle gjerne hatt din kropp! 

Kvinne, 41 (80 kg - 165 cm høy 🤣🤦‍♀️

Anonymkode: 48b4d...b00

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne 46 år. 

Jeg synes du er kraftig, og det vel fett og ikke muskler? 

Du har en fin hverdagskropp, men du er ingen atlet. 

Hva med å stoppe med slankinga og starte med å løfte vekter? Da vil du få en finere kropp en 99% av alle kvinner i Norge. 

Hodet vil også henge bedre med om du blir sterk og trent. 

Og til dere andre, det er ikke stygt å si at noen er tykke. En kan være fin selv om en er tykk. Om dere er opptatt av å behandle folk bra og ikke legge grunnlag for spiseforstyrrelser så skal dere slutte å omtale tykke som mindre pene/stygge. 

For det gjør dere når dere hyler om at det ikke er lov å si at TS er tykk. For hva så? TS er dritfin samme om folk synes hun er tynn eller tykk. 

Anonymkode: 2f663...ab5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like øyne ser du normalvektig ut. Hverken i siktet tynn eller tykk, men midt i mellom.

Kvinne 34

Anonymkode: 93520...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk har blitt så vant til fedme at dette er nå sett på som "tynn". For en morsom verden vil lever i.

Anonymkode: 765c5...bd4

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ser flott ut jeg - håper du snart ser det selv også  ❤️

Kvinne 56

Anonymkode: 92f57...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ut til å ha litt kroppsfett - 5 kg? - men jeg ville aldri kalt deg tjukk eller overvektig. K43. 

Anonymkode: 4cd34...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ta høyden din og del på to. Du bør ikke være mer enn halvparten av det målet delt på 2  rundt livet.

Ta hyssingtesten :

https://www.roede.com/magasinet/artikkel/glem-bmi-mal-midjen-din-i-stedet/

Anonymkode: aa7d0...f6d

Hyssingen på meg går ikke rundt livet. Er bare en cm om å gjøre, men uansett. Og jeg har six-pack. 

Så denne testen trenger ikke stemme. 

Hilsen veltrent og muskuløs K53

Anonymkode: 77739...656

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser nydelig ut❤️ sunn og frisk, ikke tjukk i det hele tatt. 
k 37

Anonymkode: 4a0ca...82d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser ut til å være i øvre normalområde, sånn jeg ser det. Ikke tynn, ikke tjukk, men et sted i spennet imellom der. Og det er ikke en bedømmelse av fin vs. Ikke-fin - jeg syns ikke vekt har med det å gjøre. Du er fin og ville vært det om du gikk opp ti kilo eller ned ti kilo, i mine øyne. 

K34

Anonymkode: d615f...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig. Jeg hadde vært kjempefornøyd om jeg kunne gå ned til din størrelse.

Anonymkode: 152f1...a46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hyssingen på meg går ikke rundt livet. Er bare en cm om å gjøre, men uansett. Og jeg har six-pack. 

Så denne testen trenger ikke stemme. 

Hilsen veltrent og muskuløs K53

Anonymkode: 77739...656

På de fleste stemmer den bedre en bmi i hvert fall.

Jeg har bmi på nesten 24, 12% underhudsfett og mageruter. Men hyssingen går godt rundt..

Anonymkode: aa7d0...f6d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg prøvde meg først på en tråd der jeg beskrev høyde, vekt og bmi for å få bedre innsikt i hvorvidt jeg fremstår overvektig eller ikke. Det funket selvfølgelig ikke så bra. 

Så nå hiver jeg meg ut i det med bilde av meg selv. Jeg gikk ned 30 kg for noen år siden og har aldri vært helt sikker på hvordan jeg ser ut etter det. Jeg føler meg tjukk fortsatt. 

Jeg blir ikke lei meg hvis dere sier at det stemmer at jeg er tykk. Men si gjerne om du er mann eller kvinne, og ca. alder. 

Takk! 

bmnbmn.thumb.png.198ee6551d6a091111513fc252d409ad.png

Anonymkode: c6f6e...17d

Når man går såpass ned i vekt, har man ofte mentalt vanskelig for å se ting selv. Du er ikke tykk. Jeg skulle veldig gjerne hatt din kropp for å si det slik.

Har du litt former? Ja. Men ta det som en god ting, man skal jo gjerne ha litt former og fett på kroppen. Men du ser absolutt bra ut, ikke tykk på noen måte. Ville aldri falt meg inn å tenke noe annet.

K31 som selv sliter med vekt.

Anonymkode: 4d842...b8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er overvektig og kvapsete. Kroppen hadde hatt godt av å strammes opp (mer muskler, mindre fett). 
Hadde vært misfornøyd hvis min kropp så sånn ut.

Anonymkode: 35449...fbc

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun SER normal ut ja, men det er fordi overvekt er normalisert i dagens samfunn. Tipper de som sier hun er normal, selv veier 80-90+++, og at hun dermed er tynn i deres øyne.

Anonymkode: 35449...fbc

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kroppen er nok endel overvektig ifølge BMI. Og det hadde vært fordelaktig å begynne med styrketrening og litt kondisjon for å stramme opp.

Kutt karbohydrater og få ned fettprosenten.

Du har en normal kropp, men normalen i dag er jo å være overvektig, så...

Det sagt, du har former på de rette plassene. Å ha hofter er noe mange opererer seg til i disse dager! Der er du heldig! 

Anonymkode: bf730...87b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...