Gå til innhold

Til alle foreldre i Fredrikstad - farlig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bosatt i Fredrikstad. I Fredrikstad sentrum er det en farlig mann som er svært synlig i bybildet. Han drikker sprit døgnet rundt, tar på tilfeldige folk, slår folk og roper i ørene til folk. Som oftest er han meget aggressiv, påtrengende og berusa. 

Det verste er at han er mye sammen med barn og ungdom. Jeg har observert barn ned i 6-årsalderen. Han drikker alkohol når han er sammen med dem, og de ler og snakker tilbake. Han kjøper snus og alkohol til ungdommene. Flere av disse filmer han og tar bilder av han. Han tiltrekker seg svært unge mennesker. 

Han spør ofte forbipasserende om de kan kjøpe sprit til han og om han kan få penger. Vinmonopolet på Torvbyen selger alkohol til han. Joker og Coop Mega selger tobakk til han. Politiet og butikkenes ansatte blir varsla, men ingen endring skjer. De bare fortsetter. 

Hvor er foreldrene til barna og ungdommene? Blir dette tatt opp på skolen? Varsler foreldrene videre til politiet? Har foreldrene kommunikasjon med hverandre?

Jeg hadde aldri akseptert at mitt barn hadde vært sammen med en sånn type mann. Jeg får vondt i hjertet mitt når jeg ser unge folk tilbringer fritida si med en voldelig mann. 

Foreldrene og politiet må engasjere seg mer. Det bør også kommunen gjøre. Jeg mener det er forferdelig at dette ikke blir ordna opp i. 

Anonymkode: 52104...2ab

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er trist det er slik, jeg bor i oslo og kjenner til dette, min hang med en mann som var dømt for og ha misbrukt gutter fra 7-17 år, han selv var 15, men han brydde seg ikke.

Men til slutt prøvde mannen seg på han og da sluttet han og henge med han, vi prøvde alt, ba til og med barnevernet om hjelp,de hjalp mye,men til ingen nytte,men min måtte tydeligvis lære på den harde måten

Anonymkode: b09d2...568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...