Gå til innhold

Mistet stemmen etter noen dager med vond hals/forkjølelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd å miste stemmen helt etter noen dager med vond hals og forkjølelse? Jeg har jo opplevd å bli hes i sånne tilfeller, men har aldri tidligere opplevd å miste stemmen helt, sånn som nå. Dere som har opplevd dette, hvor lang tid tok det før stemmen var tilbake? 

Anonymkode: ef4de...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mister stemmen ca én gang i året. Er da forkjølet i forkant. Stemmen pleier da bare å være borte en dag, også ganske hes på dag to. Vet ikke hva det kommer av, men holdt på med dette i noen år.

Anonymkode: a6bfd...84f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg mister stemmen ca én gang i året. Er da forkjølet i forkant. Stemmen pleier da bare å være borte en dag, også ganske hes på dag to. Vet ikke hva det kommer av, men holdt på med dette i noen år.

Anonymkode: a6bfd...84f

Merkelige greier. Jeg er inne i 3.døgnet med null stemme, og begynner å bli litt småstresset for hvor lenge dette skal pågå.. 

Flere erfaringer med dette?

Skrevet

Mistet stemmen helt tidligere i høst etter forkjølelse. Det tok over en uke før jeg kunne snakke forholdsvis normalt. Utrolig ubehagelig og stressende ! Håper jeg aldri opplever dette igjen..

Anonymkode: 21fc6...e19

Skrevet

Mistet stemmen i sommer. Varte nesten i to uker 😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mistet stemmen helt tidligere i høst etter forkjølelse. Det tok over en uke før jeg kunne snakke forholdsvis normalt. Utrolig ubehagelig og stressende ! Håper jeg aldri opplever dette igjen..

Anonymkode: 21fc6...e19

Suss80 skrev (1 minutt siden):

Mistet stemmen i sommer. Varte nesten i to uker 😳

Åj, Shit! En uke og to uker? Det hørtes kjipt ut! Håper det ikke tar så lang tid med meg, det har jeg ikke tid til😬 For noe dritt😯

Skrevet

Noen flere med denne erfaringen? Evt noen gode råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...