Pepita Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Skal gi forstørrelse av oss til mor i gave. Har tatt noen bilder selv, og funnet 4 som vi skal bruke. Vil ha disse satt sammen på en måte og forstørret på ca A3 eller noe, men ordentlig foto. Noen som vet hvor eller hvordan jeg kan få til dette? Litt vanskelig å forklare...
Crazee Skrevet 9. desember 2005 #3 Skrevet 9. desember 2005 Eg kjenner ikkje til nokre stadar som gjer slikt - kanskje ein designer ein eller annan stad; reklamebyrå eller noko? Elles er det jo råd å gjera det sjølv i eit bildebehandlingsprogram, eller få hjelp av andre som har litt erfaring med det. Kanskje her på KG, for alt eg veit. Og så får du forstørra/skrive ut ferdig resultat i fotobutikk. (Om du vil så kan eg prøva meg. Eg har leika meg litt med slikt, her: natur,trommis og megsjølv. Sånn om du trur eg er i stand til å gjera noko bra. )
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #4 Skrevet 9. desember 2005 Eg kjenner ikkje til nokre stadar som gjer slikt - kanskje ein designer ein eller annan stad; reklamebyrå eller noko? Elles er det jo råd å gjera det sjølv i eit bildebehandlingsprogram, eller få hjelp av andre som har litt erfaring med det. Kanskje her på KG, for alt eg veit. Og så får du forstørra/skrive ut ferdig resultat i fotobutikk. (Om du vil så kan eg prøva meg. Eg har leika meg litt med slikt, her: natur,trommis og megsjølv. Sånn om du trur eg er i stand til å gjera noko bra. ) ← WOW - så kuule bilder du har laget Crazee!!!!!!!!!!! Hvilket program har du brukt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå