Gå til innhold

Hvis han/hun og eksen(e) hans/hennes er penere enn deg, lar du være å flørte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flørter du med/prøver du deg på mennesker du anser som vesentlig mer attraktive enn deg selv? Lar du være hvis du anser vedkommende som "utenfor din liga"? Sammenlikner du deg med eksen(e) hans/hennes utseendemessig for å vurdere sjansen din?

Anonymkode: 314f0...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg prøver meg aldri på pene kvinner. 

Anonymkode: cc334...f68

Skrevet

Flørter ikke med noen før jeg har fått noe slags oppmerksomhet eller motivasjon fra dem først.

Anonymkode: 1db19...584

Skrevet

Nei, jeg blir ukomfortabel med menn jeg anser som vesentlig mer attraktiv enn meg selv. Jeg legger heller ikke an på menn jeg anser som mye smartere enn meg eller menn som har svært vellykkede karriærer. 

Man vil jo ha et likeverdig forhold. Jeg ville aldri følt meg likeverdig med en mann som er kjekk, smart eller veldig, veldig flink til noe. Jeg ville bare følt meg mindreverdig og utilstrekkelig. 

Anonymkode: 162b7...2b7

Skrevet

Hvordan eksen ser ut definerer ikke ens liga og en tier i mine øyne kan være en firer i andres øyne og motsatt. Jeg flørter med de jeg syns er attraktive eller sjarmerende uavhengig av hva slags karakter andre ville satt på de.

Anonymkode: 81801...f44

Skrevet

Har aldri tenkt at noen er «utenfor min liga», alle tiltrekkes jo av ulike trekk. Har (så klart) kun sjekket om menn jeg anser som veldig tiltrekkende, hva ellers er vitsen? 😜

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Flørter du med/prøver du deg på mennesker du anser som vesentlig mer attraktive enn deg selv? 

Ja, absolutt. Mannen min er mye kjekkere enn meg. 

Anonymkode: e1c61...b36

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sammenlikner du deg med eksen(e) hans/hennes utseendemessig for å vurdere sjansen din?

Nei, det ser jeg ikke på som viktig. 

Anonymkode: e1c61...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...