AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Som sier at «nå må jeg jobbe» «ikke drikk kaffe nå» «ikke ta deg tid til sånt nå» «fremstå blidere» «tenke mer over…». Er liksom aldri noen humor. Jeg føler fort alle andre missliker meg og ønsker meg vekk. På jobb det er verst. Ingen har sagt noe eller har fått en væremåte mot meg som er ekkel, men jeg har hele livet slitt med at jeg får «panikk» om det er ting jeg ikke har oversikt over og når spør om hjelp til det føler jeg meg dum og at de blir oppgitt over «hun som alltid må ha hjelp». Jeg gjør det meste selv. Men likevel seirer kritikeren. Jeg sliter også litt med at jeg skifter interesser og personlighet. En periode vil jeg og blir hun sprudlende. Neste kn jeg være et steinansikt og blir lett irritert. Jeg kan anse det som en slags selvsikkerhet. Så blir jeg den kunnskapsrike. Noen flere som har det sånn? Som vet om det skyldes noe elle har de fleste det sånn? Ikke sett diagnoser på meg. Jeg har diagnoser, men så lite alvorlige at de ikke skal hindre meg å leve normalt. Anonymkode: 892e5...ab2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Som sier at «nå må jeg jobbe» «ikke drikk kaffe nå» «ikke ta deg tid til sånt nå» «fremstå blidere» «tenke mer over…». Er liksom aldri noen humor. Jeg føler fort alle andre missliker meg og ønsker meg vekk. På jobb det er verst. Ingen har sagt noe eller har fått en væremåte mot meg som er ekkel, men jeg har hele livet slitt med at jeg får «panikk» om det er ting jeg ikke har oversikt over og når spør om hjelp til det føler jeg meg dum og at de blir oppgitt over «hun som alltid må ha hjelp». Jeg gjør det meste selv. Men likevel seirer kritikeren. Jeg sliter også litt med at jeg skifter interesser og personlighet. En periode vil jeg og blir hun sprudlende. Neste kn jeg være et steinansikt og blir lett irritert. Jeg kan anse det som en slags selvsikkerhet. Så blir jeg den kunnskapsrike. Noen flere som har det sånn? Som vet om det skyldes noe elle har de fleste det sånn? Ikke sett diagnoser på meg. Jeg har diagnoser, men så lite alvorlige at de ikke skal hindre meg å leve normalt. Anonymkode: 892e5...ab2 Bestem over stemmene dine. Kjenn etter hva du egentlig vil. Stemmen sier "jobb nå" du sier "jeg kan faktisk slappe av litt også." Ingen har vel et sprudlende humør hele tiden. Anonymkode: 9735f...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå