AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Jeg har noe seriøst på gang med en fyr. Det har vart i en god del uker. Han jobber rotasjon og er 14 dager borte på jobb. Hver gang han jobber blir jeg «borte» fra toppen av bestevennlista på snap. Dette til tross for at vi har mye(!!) kontakt. Men ergo: det er noen han har enda mer kontakt med. Er ikke dette rødt flagg? Eller jeg som er paranoia? Anonymkode: ce985...f4d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Hvordan vet du hvordan du ligger an på hans liste? Trodde bare man visste det dersom man var en persons nr en gjensidig. Anonymkode: fae35...57a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Hvor mange uker dere har holdt på har ikke så mye å si når han er borte 14 dager i strekk da. Hadde ikke følt meg sikker på at vi var seriøse og hadde helt klart vært sikker på han snappet mere med en annen enn meg når man blir borte fra topplista og til og med selvom man snapper mye. Da snapper han MYE med den eller de personene over deg på lista... Mistenkelig at det skjer som et mønster når han er borte ja.. fishy. Hvis dere virkelig er seriøse hadde jeg bedt om å få se på snapkontoen hans neste gang dere er sammen Anonymkode: 43bb4...69c 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvordan vet du hvordan du ligger an på hans liste? Trodde bare man visste det dersom man var en persons nr en gjensidig. Anonymkode: fae35...57a Jeg vet at jeg faller ned fra nr en ja, fordi gjensidigheten forsvinner. Anonymkode: ce985...f4d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor mange uker dere har holdt på har ikke så mye å si når han er borte 14 dager i strekk da. Hadde ikke følt meg sikker på at vi var seriøse og hadde helt klart vært sikker på han snappet mere med en annen enn meg når man blir borte fra topplista og til og med selvom man snapper mye. Da snapper han MYE med den eller de personene over deg på lista... Mistenkelig at det skjer som et mønster når han er borte ja.. fishy. Hvis dere virkelig er seriøse hadde jeg bedt om å få se på snapkontoen hans neste gang dere er sammen Anonymkode: 43bb4...69c Det jeg også tenker. Mister litt troa på hele fyren, så starter utfasing kjenner jeg. Anonymkode: ce985...f4d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #6 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det jeg også tenker. Mister litt troa på hele fyren, så starter utfasing kjenner jeg. Anonymkode: ce985...f4d Hvis dere virkelig er seriøse (møttes masse) hadde jeg nok tatt en prat med han neste treff. Men om det har vært mest snapping mellom dere og sjeldent treff så hadde jeg faset ut som du sier... Anonymkode: 43bb4...69c 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #7 Skrevet 24. november 2022 Kan det være familie? Jeg for min del snapper en del med hun som eier stallen der hesten min står, dette til tross for at min kjæreste også jobber borte i lange perioder.. For min del snapper jeg og typen lite, vi ringes heller om kvelden. Anonymkode: 57de6...ad2 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #8 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis dere virkelig er seriøse (møttes masse) hadde jeg nok tatt en prat med han neste treff. Men om det har vært mest snapping mellom dere og sjeldent treff så hadde jeg faset ut som du sier... Anonymkode: 43bb4...69c Vi har møttes masse, og jeg trodde han var like betatt som meg. Jeg orker ikke ha det sånn, at jeg ikke stoler på han. Anonymkode: ce985...f4d 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #9 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan det være familie? Jeg for min del snapper en del med hun som eier stallen der hesten min står, dette til tross for at min kjæreste også jobber borte i lange perioder.. For min del snapper jeg og typen lite, vi ringes heller om kvelden. Anonymkode: 57de6...ad2 Kan ikke skjønne at det er familie dessverre…. Anonymkode: ce985...f4d
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 Jobbchat? Anonymkode: c8b23...fa8 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #11 Skrevet 24. november 2022 Snakk. Om. Det. Anonymkode: 3e40f...db0 7
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #12 Skrevet 25. november 2022 Hvis du lar et ikon på Snapchat diktere kjærlighetslivet ditt, er du kanskje litt vel umoden? Er du seriøs selv så snakk med ham på en ordentelig måte. Kan skjønne at du synes det er rart at han snapper med noen andre mer enn deg når han er borte og at det er et mønster virker pussig. Men litt rart å ta store beslutninger basert på Snapchat status/statistikk. Og jeg sliter med logikken. Hvis han er hos noen de 14 dagene, hvorfor snapper han mer med dem da og mer med deg når han er i nærheten av deg? Skjønner ikke helt logikken og mønsteret her men leser ikke soleklart dobbeltspill bare fordi du faller ut av nr 1 status på snap når han jobber. Kan være jobb-relatert. Selv har jeg en rimelig slitsom jobb-gruppe på snap.. Anonymkode: ea7ff...423 11 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #13 Skrevet 25. november 2022 Kanskje det er mammaen hans eller en kompis han snapper med? Kanskje det er noe internt på jobb, kanskje det er en bror eller søster? Hvorfor tror du automatisk at det er en annen dame i bildet, som han kun snapper med når han er på jobb? Det høres ut som en merkelig teori. Anonymkode: eea29...d2c 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #14 Skrevet 25. november 2022 En annen ting : Hvis jeg hadde opplevd at dama mi forlangte innsyn i snapchatten min bare fordi hun i en periode datt ned fra nr1 statusen, så hadde det vært et stort, vaiende rødt flagg for meg. Jeg hadde nekta, av prinsipp, om jeg så bare hadde hatt henne og mammaen min på snap og ingenting å skjule. - og så hadde jeg gått rett på Tinder Anonymkode: ea7ff...423 10 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #15 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): En annen ting : Hvis jeg hadde opplevd at dama mi forlangte innsyn i snapchatten min bare fordi hun i en periode datt ned fra nr1 statusen, så hadde det vært et stort, vaiende rødt flagg for meg. Jeg hadde nekta, av prinsipp, om jeg så bare hadde hatt henne og mammaen min på snap og ingenting å skjule. - og så hadde jeg gått rett på Tinder Anonymkode: ea7ff...423 Jeg vet. Jeg kommer aldri til å be om innsyn, men kan strekke meg til å si at vi mister hjertet vårt hver gang han drar på jobb, for å teste reaksjonen. TS Anonymkode: ce985...f4d 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #16 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet. Jeg kommer aldri til å be om innsyn, men kan strekke meg til å si at vi mister hjertet vårt hver gang han drar på jobb, for å teste reaksjonen. TS Anonymkode: ce985...f4d Helt innafor å nevne det! Anonymkode: 34667...7a4 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #17 Skrevet 25. november 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet. Jeg kommer aldri til å be om innsyn, men kan strekke meg til å si at vi mister hjertet vårt hver gang han drar på jobb, for å teste reaksjonen. TS Anonymkode: ce985...f4d Herrefred så glad jeg er for at jeg ikke dater i 2022. Anonymkode: 48403...11b 8 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #18 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vet at jeg faller ned fra nr en ja, fordi gjensidigheten forsvinner. Anonymkode: ce985...f4d Hvordan ser du at du har han på nr 1, og at det ikke er gjensidig? Anonymkode: 0fee9...59c
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #19 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan ser du at du har han på nr 1, og at det ikke er gjensidig? Anonymkode: 0fee9...59c Jeg er enig med deg at det nå i2022 er et tegn på at han snakker mer med noen andre enn deg i perioder. Men HVEM er jo vanskelig å si. Kan være noe jobbgruppe de er aktiv i når han er ute? Snakker du mindre med han, og mer med andre ? Venner? Jeg er usikker på hva som er riktig å gjøre. Spør han, på en ikke-rødt-flagg måte. Du trenger ikke nevne snap/hjerter/vennelister. Spør på en annen lur måte. Anonymkode: 0fee9...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå